Als ik een ListViewItem probeer toe te voegen aan een ListView krijg ik een ArgumentOutOfRangeException. Er word gebreaked in de debugger, als ik de Exception instelling anders instel namelijk:
Ik heb de ImageList al onbonden van de ListView control en de overige events zijn ook niet meer gewired.
Dan is er niets aan de hand en gaat hij gewoon verder. Alleen de applicatie bevriest wel heel even en hieraan merk je dus dat exception wel gegooid word, maar word door de ListView control zelf gehandeled. Alleen in imho is dit ransig. Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad of het is me nog nooit opgevallen.When the Exception is Throw: Continue
If the Exception is not handled: Break into debugger
Ik heb de ImageList al onbonden van de ListView control en de overige events zijn ook niet meer gewired.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| /// <summary> /// Adds a <c>Table</c> to the GUI. /// </summary> /// <param name="table">The <c>Table</c> to add to the GUI.</param> private void addTableToGUI(Table table) { //ListViewItem tableItem = new ListViewItem(table.Name); //tableItem.Tag = table; lvTables.Items.Add(table.Name); } |