Toon posts:

ADSL in Capelle a/d IJssel ?? KLOTE!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond.

Ik zojuist KPN gebeld, dat ik sinds 25/1 op mijn ADSL zit te wachten, wat zeggen die kl**tzakken??

SORRY meneer, de centrales zitten vol. U zult waarschijnlijk nog 4 maanden moeten wachten.

Ik moest dus gelijk :r over die telefoon, en zij dat ze die hele lijn maar in hun kont moesten douwen, en dat ik wel naar Cistron ga.

Dus als je in Capelle a.d IJssel woont, bestel maar geen ADSL, want het kan nog wel ff duren

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Gewoon afw8en! Je doet er niks tegen. Wees trouwens blij dat je ADSL kan krijgen!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52
Op dinsdag 09 januari 2001 18:52 schreef BA8055 het volgende:
Ik zojuist KPN gebeld, dat ik sinds 25/1 op mijn ADSL zit te wachten, wat zeggen die kl**tzakken??
Mmhz, je zit dus al -14 dagen te wachten :? :?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de typefout. moet natuurlijk 25/10 zijn

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

heh heh en waar denk je dat Cistron zijn aansluiting op moet maken ????

IP Rocks

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik woon in Krimpen aan den IJssel...ook een grote grap dat mxstream...sturen ze het verkeerde pakket op :(:( (analoog)...

moet je afmelden (duurt 1 week) en weer aanmelden (6 weken)..dus in de realiteit 2 maanden later pas op ADSL GODVERDOMME!!!! :(:(:(:(:(:(

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

nou gaat wel lekker moet ik zeggen nou jongens in gouda is het ook lekker geregeld want daar wordt je iedere dag wel een keer of 10 uit de centrale gekankerd en kan je weer 30 min w88 tot je 2 rechter lampies op je modem branden !!!!!!!!

of je vraagt ADSL aan op je modem lijn (op dat moment geen isdn mogelijk) komt exact 2 uur later op de website te staan dat het met isdn nu ook mogelijk is

(KRIJG toch de #$#$%$^%^ KPN)

Verwijderd

Ik heb me begin november aangemeld, in januari al 3 keer KPN gebeld, centrale nog steeds vol :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 19:29 schreef Tonnetje het volgende:
Gewoon afw8en! Je doet er niks tegen. Wees trouwens blij dat je ADSL kan krijgen!
Al moet je 10 jaar wachten, ooit zal je adsl hebben |:(

BA8055: ADSL is niet klote in Capelle!
Het aantal adsl-aansluitingen in de telefooncentrale, dat is pas klote.

Die teef/eikel die je aan de lijn had, heeft waarschijnlijk dubbelgelegen van de lach, toen je zei dat je wel naar Cistron zou gaan :D

/me is ook aangesloten op een telefooncentrale in Capelle (Pelikaanweg)
En dat helemaal vanuit het dorpje Kralingseveer.

Verwijderd

ach als het werkt dan werkt het goed

Een groter probleem is dat je als 1 van de weinige niet kunt aanloggen omdat een deel van het inlogscript niet doorlopen wordt.

Dat is pas :(:(:(:( om het eens netjes te zeggen

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 19:29 schreef Tonnetje het volgende:
volgens mij was juist het punt dat hij GEEN adsl kon krijgen ;)
Pagina: 1