Hallo!
Als ik inlog op mijn vnc met de TightVNC Viewer krijg ik het volgende probleem. Hij vraagt eerst naar een adres (dat gaat goed), dan naar een password (dus hij maakt verbinding) en dan gooit ie met een "Connection Closed" de verbinding er meteen weer uit. Nu heb ik dit in de logfile gevonden:
Ik denk dat de ***-tekst de fout veroorzaakt. Als ik de optie -disableclipboard aan mijn viewer meegeef, blijft hij exact hetzelfde doen.
Client: Win2k professional, Server: WinXP.
Iemand een idee?
Als ik inlog op mijn vnc met de TightVNC Viewer krijg ik het volgende probleem. Hij vraagt eerst naar een adres (dat gaat goed), dan naar een password (dus hij maakt verbinding) en dan gooit ie met een "Connection Closed" de verbinding er meteen weer uit. Nu heb ik dit in de logfile gevonden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Started and Winsock (v 2) initialised bufsize expanded to 4352 Registered connection with app Connected to pelleke.myvnc.com port 5900 reading 12 bytes RFB server supports protocol version 3.3 writing 12 bytes Connected to RFB server, using protocol version 3.5 reading 4 bytes reading 16 bytes writing 16 bytes reading 4 bytes VNC authentication succeeded *** Clipboard changed *** Don't send initial clipboard! writing 1 bytes reading 24 bytes Deregistered connection from app Exiting VNC viewer closing down |
Ik denk dat de ***-tekst de fout veroorzaakt. Als ik de optie -disableclipboard aan mijn viewer meegeef, blijft hij exact hetzelfde doen.
Client: Win2k professional, Server: WinXP.
Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door pelleke op 08-04-2005 09:10 ]