Toon posts:

Extern doorschakelen met Quattrovox IV

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op een Quattrovox IV lukt het doorschakelen naar een extern nummer niet.
Situatie:
Port 1, positie 1: zakelijk nummer
Port 2, positie 2: fax
Port 3: leeg
Port 4: huisnummer (=hoofdnummer)

Ik probeer het zakelijk nummer door te schakelen met *21*. Dat doe ik via de telefoon die ook op port 1 is aangesloten.
Vervolgens wordt dit nummer NIET doorgeschakeld, maar wel het huisnummer op port 4!

Misschien heeft het ook te maken met het feit dat onafhankelijk van welke port ik uit bel, de ontvanger altijd het hoofdnummer in zijn display krijgt.

Verder gaat het in- en uitbellen naar wens, dus alles lijkt goed geprogrammeerd te zijn.

Wie kan mij met dit raadsel helpen?

Verwijderd

twas of *021* of *210* icm isdn

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:14:
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat onafhankelijk van welke port ik uit bel, de ontvanger altijd het hoofdnummer in zijn display krijgt.
Je geeft de oplossing zelf al..

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

Reptile209

- gers -

Je kan op de Quattrovox per poort aangeven (instellen) welk uitgaande nummer hij moet weergeven. Staat ergens in de handleiding (die evt weer op kpn.com te vinden is). Als je dat instelt, heb je ook best kans dat het doorschakelen opeens wel lukt, want ik gok dat KPN daar gewoon nummerherkenning op gebruikt (en da's dus in jouw geval het hoofdnummer).

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Quatrovox IV en de zelfde situatie zoals jij beschrijft.

ik heb gewoon nummers aan de poorten gekoppelt, wanneer ik dan via die poort *21*nummer# draai dan werkt dat gewoon perfect.

op de site van KPN staat zoals al eerder aangegeven gewoon de handleiding als PDFje

succes!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:35:
[...]

Je geeft de oplossing zelf al..
Dat vermoeden had ik al, maar.... hoe stel ik het uitgaande nummer in? Het boekje heb ik van voor naar achter en terug doorgespit, maar daar staat het antwoord niet. Ik ben dus wel bereikbaar onder de diverse nummers, maar welke poort ik ook pak, de ontvanger krijgt ALTIJD het hoofdnummer te zien.

Paul
Pagina: 1