toch maar even een eigen topic 
Ok hier de uitslagen tot nu toe en de standen
Ik blijf bij mijn standpunt dat we nog steeds voor de lol bezig zijn dus ik heb geen zin om punten aftrek toe te passen, dat hadden we dan van te voren moeten melden
Gromba lijkt op een overwinnen af te stevenen, wie houdt em in de laatste ronden nog tegen ??????
Antwoorden:
Bij SETI kan je mail adressen mergen. Deze merges moeten handmatig door een sysop van het project uitgevoerd worden. Naar welk emailadres kan je je smeekbedes sturen?
Antwoord : davea@ssl.berkeley.edu
Welke universiteit was gastheer voor de laatste internationale conferentie over TSC?
Antwoord :Cambridge
Bij TSC wordt er aan verschillende targets gerekend. Aan werk target is het kortste gerekend?
Antwoord :AKT
Hoe heette DPC vroeger ??
Antwoord :Team Webmagix
Welke PV werkt als tekenaar bij een aannemersbedrijf in het aanleggen van telecomkabel?
Antwoord :Joh14vers6
Van wie was het oorspronkelijke idee van de S.T.A.T.S verhaallijn ??
Antwoord :MarkB
Bij DPAD wordt onderzoek gedaan aan de optimalisatie van een nog te bouwen deeltjesversneller. Waar werkt de leider van het DPAD-project? We zoeken de volledige naam van het instituut.
Antwoord :Rutherford Appleton Laboratory
Welk teamlid van het S.T.A.T.S team werd gedacht dood te zijn tijdens een actie en wat was zijn alter ego nickname op GoT ??
Antwoord :Rookie / Mobster
Bij FaD wordt er o.a. onderzoek gedaan aan Malaria. Wat is de overeenkomst tussen malaria en de ziekte van Chagas.
Antwoord :het zijn beiden parasitaire infectieziekten
Wie beheert keyserver.org?
Dutchman
Ok hier de uitslagen tot nu toe en de standen
Ik blijf bij mijn standpunt dat we nog steeds voor de lol bezig zijn dus ik heb geen zin om punten aftrek toe te passen, dat hadden we dan van te voren moeten melden
Gromba lijkt op een overwinnen af te stevenen, wie houdt em in de laatste ronden nog tegen ??????
Antwoorden:
Bij SETI kan je mail adressen mergen. Deze merges moeten handmatig door een sysop van het project uitgevoerd worden. Naar welk emailadres kan je je smeekbedes sturen?
Antwoord : davea@ssl.berkeley.edu
Welke universiteit was gastheer voor de laatste internationale conferentie over TSC?
Antwoord :Cambridge
Bij TSC wordt er aan verschillende targets gerekend. Aan werk target is het kortste gerekend?
Antwoord :AKT
Hoe heette DPC vroeger ??
Antwoord :Team Webmagix
Welke PV werkt als tekenaar bij een aannemersbedrijf in het aanleggen van telecomkabel?
Antwoord :Joh14vers6
Van wie was het oorspronkelijke idee van de S.T.A.T.S verhaallijn ??
Antwoord :MarkB
Bij DPAD wordt onderzoek gedaan aan de optimalisatie van een nog te bouwen deeltjesversneller. Waar werkt de leider van het DPAD-project? We zoeken de volledige naam van het instituut.
Antwoord :Rutherford Appleton Laboratory
Welk teamlid van het S.T.A.T.S team werd gedacht dood te zijn tijdens een actie en wat was zijn alter ego nickname op GoT ??
Antwoord :Rookie / Mobster
Bij FaD wordt er o.a. onderzoek gedaan aan Malaria. Wat is de overeenkomst tussen malaria en de ziekte van Chagas.
Antwoord :het zijn beiden parasitaire infectieziekten
Wie beheert keyserver.org?
Dutchman
| Naam | Ronde 1 | Ronde 2 | Ronde 3 | Totaal |
| Gromba: | 7 | 9 | 7 | 23 |
| CowArt: | 6 | 9 | 6 | 21 |
| JustMe_: | 5 | 9 | 6 | 20 |
| fenrir: | 5 | 7 | 7 | 19 |
| Speedkikker: | 5 | 7 | 6 | 18 |
| killerog: | 2 | 9 | 6 | 17 |
| MadMan81: | 5 | 6 | 4 | 15 |
| Schapie: | 3 | 9 | 0 | 12 |
| The_Fly: | 3 | 0 | 0 | 3 |
| NioXX: | 0 | 0 | 0 | 0 |
| wilko2: | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Yuri: | 0 | 0 | 0 | 0 |
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME