Toon posts:

Casema multi en instellingen,webpagina's bekijken onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Als eerste gaat deze post over een vriendin van mij , waar ik niet uitkom.
Deze meid kan alleen op internet de eerste 3 minuten nadat ze haar pc heeft aangezet.

Het gaat om het volgende.

pc aan internetten alles werkt als zei zich aanmeld op msn binnen die 3 minuten en ze blijfd online werkt msn wel gewoon, tenzij ze zich afmeld en aanmeld omdat weer op msn te kunnen komen moet de computer herstart worden en kan ze als ze zich binnen 3 minuten aanmeld wel op msn.

Na de 3 minuten online time blijft zei alleen op msn(mits binnen 3 minuten aangemeld) in die 3 minuten kan ze internet pagina's en alles bekijken, dingen sturen via msn werkt prima dus er is een internet verbinding.

allen NA de 3 minuten kan ze geen internet pagina's meer bekijken, dan komt de bekende melding "deze pagina kan niet worden weergegeven"

en dan mijn vraag , waar ligt die aan en hoe is dit op te lossen ?

Zenith_ust

//edit

specs van de pc zijn iets van p4 1.5 256 20 gb xp ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 22:26 ]

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:35
Spyware?

Verwijderd

Topicstarter
kleine kans aangezien er weinig tot geen internet verkeer op plaats vind stom dat ik er niet aangedacht heb .. maar is een kans

hitman pro laten runnen ?

mc2 is pia moet meer kunnen scoren dan 17 PK

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 22:29 ]

Verwijderd

Dit klinkt me bekend... Heb ook zoiets aan de hand gehad. Was bij mij de instelling van mijn netwerkkaart. Ik heb 'm nu op 100 half duplex staan.
Hoop dat dit het probleem oplost... :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:33:
Dit klinkt me bekend... Heb ook zoiets aan de hand gehad. Was bij mij de instelling van mijn netwerkkaart. Ik heb 'm nu op 100 half duplex staan.
Hoop dat dit het probleem oplost... :)
kan dat B)

Verwijderd

had gister hetzelfde probleem ..
vandaag deed ie het weer gewoon maar dat was wel na format (moest weer eens gebeuren)
dusja gewoon ff hitman pro laten lopen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:54:
had gister hetzelfde probleem ..
vandaag deed ie het weer gewoon maar dat was wel na format (moest weer eens gebeuren)
dusja gewoon ff hitman pro laten lopen
ik gooi er geen format overheen dat schiet ze me af..

ik zal vanavond hitman pro laten draaien
Pagina: 1