Toon posts:

Counterstrike source probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jeps ik heb een probleem met men configs.Ik zal eerst een paar van men config type

uparrow: naar vooor
pijltje naar beneden: naar achteren
shift: springen

Dus wanneer het spel begint wil je natuurlijk bewegen dus ik wil vooruit gaan, ik druk dus op de uparrow. Maar wanneer ik op die toets druk spring ik eerst en ga ik dan pas vooruit en wanneer ik die toets trg los laat en dan trg indruk springt hij weer en gaat hij dan weer naar voor. En als ik men shift toets diable dan gebeurt dat niet meer. Weet iemand een oplossing, en ik zou niet echt graag men configs wilen veranderen. AUB HELp me

Owk effe editte ik heb een logitech toetsenbord azerty euhm ik heb geen drivers geinstalleeerd
Windows XP home
Ik heb in het spel in de console unbindall gedaan en alles trg ingevoert.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 21:50 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Wat voor toetsenbord heb je? Wat voor drivers gebruik je daarvoor?
Welke Windows versie draai je?
En wat heb je allemaal zelf al geprobeert?

En dit is nog maar een greep uit wat ik allemaal aan essentieele informatie mis. Gelieve dus even je startpost dusdanig aan te vullen m.b.v. de edit-knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:37:
Jeps ik heb een probleem met men configs.Ik zal eerst een paar van men config type

uparrow: naar vooor
pijltje naar beneden: naar achteren
shift: springen
[..]
Je verhaal is moeilijk te volgen, dankzij de uitstekende grammatica. Maar misschien is het even handig als je daadwerkelijk je config.cfg even plaatst, want wat je nu neerzet is niet hoe het in je config staat.

Heb je al gekeken hoe de controls in CS zelf staan? Heb je zelf een userconfig.cfg aangemaakt met controls die in conflict komen?

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
Lijkt me meer iets van een key conflict in cs source zelf. ik zou toch eens proberen om een andere key instelling te gebruiken en dan te kijken als het nog steeds zo is.

Verwijderd

Topicstarter
ja zie als ik een andere toets als jump instel is het probleem er niet meer maar ik ben het al 1 jaar gewoon om met controls te spelen. Het probleem is er alleen als ik men jump als shift instel

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Probeer gewoon bij de opties van css de keys in te stellen.
Pagina: 1