Bezit een Sony HC40E Camcorder. Wil van de videorecorder naar mijn Camcorder en van deze
laatste naar mijn Harde schijf beelden capturen. Hoe moet ik echter mijn camcorder in
opnamestand regelen. De beelden hoeven niet op de band van de camcorder te komen maar
direct op de harde schijf van de computer. Hoe kan ik de camcorder is een soort
"doorgeefstand" zetten?
Ik heb op mijn HC40E een video in: A/V,digitaal, S-Video en een Video uit:
A/V,digitaal,S-Video,USB en een Firewire. Ik heb verbinding gemaakt met mijn
JVC-videorecorder en met de camera via de A/V aansluiting. Ik heb verbinding met mijn PC
via de Firewire naar een HI-Speed USB 2.0 & FireWire 6-Port PCI Belkin Card. Ik tracht te
capturen met VirtualDub en/of Window Moviemaker, maar geen van beiden lukken. Ik heb de
Display van de Sony op LCD gezet. Ik zet hem op play/edit maar het lukt niet.
De videokaart in mijn PC is een NVIDIA GeForce 2MX. Weet iemand die zelf een HC40E bezit
waarom ik geen beelden binnen krijg?
laatste naar mijn Harde schijf beelden capturen. Hoe moet ik echter mijn camcorder in
opnamestand regelen. De beelden hoeven niet op de band van de camcorder te komen maar
direct op de harde schijf van de computer. Hoe kan ik de camcorder is een soort
"doorgeefstand" zetten?
Ik heb op mijn HC40E een video in: A/V,digitaal, S-Video en een Video uit:
A/V,digitaal,S-Video,USB en een Firewire. Ik heb verbinding gemaakt met mijn
JVC-videorecorder en met de camera via de A/V aansluiting. Ik heb verbinding met mijn PC
via de Firewire naar een HI-Speed USB 2.0 & FireWire 6-Port PCI Belkin Card. Ik tracht te
capturen met VirtualDub en/of Window Moviemaker, maar geen van beiden lukken. Ik heb de
Display van de Sony op LCD gezet. Ik zet hem op play/edit maar het lukt niet.
De videokaart in mijn PC is een NVIDIA GeForce 2MX. Weet iemand die zelf een HC40E bezit
waarom ik geen beelden binnen krijg?