Parallele Displays: $15 voor een 4x20

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 709 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 02:26

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Euhm jah bijna alles is wel technisch mogelijk, maar ik snap nog niet precies wat je bedoeld.

Zou trouwens wel makkelijk zijn als het via jouw account besteld kon worden. Wat ik zover begreep heeft degeen die zou gaan bestellen nog niet zo'n account, omdat we ervan uit gingen dat het met creditcard kon...

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op dinsdag 09 januari 2001 22:21 schreef cosmoOo het volgende:
is het ook mogelijk om twee lcd displays op een lpt poort aan te sluiten ? (met natuurlijk het zelfde beeld)
een voor in mijn kast en eentje voor op het keyboard ? het is gewoon een uitvoer apparaat dus ik denk van wel.
Je kan toch gewoon op je lpt stekker op ieder pootje 2 ipv 1 draadje vastmaken en zo beide LED's aansturen.

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
Cosmo:
zou inderdaad flex zijn als we jou account konden gebruiken. We waren van plan om met creditcard te betalen, en wel eventjes lid te worden van paypal. Maar als dat lid worden een maand gaat duren word het lastig :)

Denk dat het wel kan om meerdere disps op een parallele poort aan te sluiten, enige probleem dat zich dan voor doet is dat je misschien te veel stroom per datalijn trekt. Maar met een beetje creatiev gepuzzel met wat torretjes is daar vast wel wat aan te doen.

Maar thnx voor de tip over paypal, je hoort nog van me

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
Ik snap geen zak van zo'n schema!!! Wat moet je allemaal doen om zo'n ding aan te sluiten?????

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op dinsdag 09 januari 2001 23:34 schreef Werkhoven het volgende:
Ik snap geen zak van zo'n schema!!! Wat moet je allemaal doen om zo'n ding aan te sluiten?????
Je besteld de display.
Aan de display vast zit een printplaatje waarop 16 aansluitingen zitten.
Je koopt een "lege" stekker die geschikt is voor de printerpoort (Sub-D). Deze stekker heeft 25 pinnetjes.
Je verbindt de 16 aansluitingen van de display met de pinnetjes van de stekker volgens bovenstaande schema's. Je moet hier ook nog dmv een stekkertje uit je pc voeding 5 volt op aansluiten. De dingen onderaan waar "100" en "10K" bijstaan zijn regelbare weerstanden van 100, respectievelijk 10000 Ohm.
De stekker en de weerstanden kan je bij je plaatselijke electronica boer halen of bij www.conrad.nl. Bestelnummer van de stekker is 74 16 71-24.
Als je dan de stekker op je printerpoort aansluit kan je met behulp van een programmaatje zelf bepalen wat er op de display komt. :)

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Verwijderd

een tip voor cosmoOo, je weet vast wel dat Paypal nu een limiet van $ 100,00 heb (per maand)...

als je voor een paar mensen besteld loopt het aardig op... ;)

Verwijderd

ze hebben dus ook nog:
- Samsung UC-4027-SLHT6-J96041503 2X40 Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip $13 - Brand New -
Afbeeldingslocatie: http://www.eio.com/UC-402.gif
(lijkt mij trouwens vrij lang voor 40 karakters, maar ik kan mij vergissen)

Epson EA-H40025AR-Y Reflective LCD 2X40 with HD44780 controller chip - $10 - Brand New
[geen plaatje beschikbaar]

Seiko L4034 4X40 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip $20 - Brand New
Afbeeldingslocatie: http://www.eio.com/seiko_L4034.gif

- Seiko L2012B 2x20 Backlit LCD with HD44780 controller chip - $11 Brand New
Afbeeldingslocatie: http://www.eio.com/l2012b.gif

- Seiko L2022B 2x20 Backlit LCD with HD44780 controller chip - $11 Brand New
Afbeeldingslocatie: http://www.eio.com/l2022b.gif

--------------------------------------------
Kijk ik wil best wel die $20 uitgeven voor die 4x40 (seiko 4034) maar dan moet ik wel zeker weten dat het werkt....als jullie dat zeggen geloof ik dat, maar weet iemand het zeker? :?

• RTBravo

RTBravo

Hmm er is ook nog een optie om het geld gewoon op hun rekening over te maken. dat zal de laatste oplossing dan zijn.

Wire transfer the funds from your bank directly to ours. There is an additional $18.00 fee for this service, and your bank might also charge you. We only recommend this method for large orders.

• RTBravo

RTBravo

Nieuw programmatje gevonden van

http://www.angelfire.com/de/donnied/portlcd.zip

Kan iemand testen met een parallel lcd of het werkt ?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Kijk wel gewoon of ik er hiero een ken krijgen... volgens mij maakt het display zoveel uit.....of wel ?

• RTBravo

RTBravo

Als er maar een HD44780 Controller Chip op zit moet het werken.

• te(X)en

te(X)en

plons...

het alleen dat die displays hier lekker goedkoop zijn.
Kijk maar es in de conrad catalogus naar een 4x20 display met licht.

• schijndel
Vroeg me net iets af.. stel dat er inderdaad een limiet van 100 dollar is bij paypal.
Kunnen we dan niet gewoon 3 keer een bedrag overmaken. Bijv 245 dollar betalen, door 2x 100 en 1x 45 dollar te betalen?

Verwijderd

Ik denk dat ik wel bereid ben mee te doen.. als zo een ding in een 5,25" slot past? hoe moet ik het anders in me PC zetten? tips, ik ben onhandig :)

• te(X)en

te(X)en

plons...

Uhm DKasemier het is bijna zomer hoor, je kerst muts mag nou wel af!

Maar weer even terzake:
Ik heb besteld (een 4x20)
Nu jullie nog ff en dan kan de order de deur uit :)

Verwijderd

je kan maximaal 100 dollar PER MAAND overboeken, was vorige maand nog 500 dollar per maand, maar ik denk dat paypal iets te populair is...en dat ze daarom het bedrag verlaagd hebben... dus $ 100 per boeking is uitgesloten...en zijn ook geen kalendermaanden maar de maand is vanaf dat je lid ben geworden...bv lid op 5 nov. <-> 5 dec. <-> 5 jan. enzo verder..

• te(X)en

te(X)en

plons...

Waarom kan ik trouwens nergens de datasheet van de 4x20 (L2014) vinden, op de site van seiko staat ie ook nergens (ook niet op de japanse/chinese/koreaanse/etceteraanse site).
Ik snap niet waarom ie zo goedkoop is. Is dat bedrijf wel te vertrouwen?

Verwijderd

Maar wat moet ik met een ding van 20cm breed??? me kast is maar 19cm!! (ATX JNC)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
www.lc-design.de
heeft een crystalfontz is 280 guldentjes :(
maar er is software voor en hij is errug goed :)

• DKM
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:32

DKM

Kan iemand mij nou vertellen of die lcd's ook onder nt4 en win2k werken?
Ik krijge tegenstrijdige antwoorden
:?

• schijndel
Ik heb zojuist de bestellingslijst gesloten, en sta op het punt de offerte aan te vragen.
zou iedereen die besteld heeft even kunnen controleren of zijn bestelling klopt
Alleen als de bestelling niet klopt contact opnemen, het liefst via ICQ.

DE KABELS: IEDEREEN KRIJGT AUTOMATISCH PER DISPLAY 1 KABEL AAN ZIJN BESTELLING TOEGEVOEGD. Versimpeld de afhandeling voor mij
bestelling:

Mister Frankey dafrankey@hotmail.com
Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD

Sander de Haas sanderhaas@yahoo.com

Shuriken joeribl@multiweb.nl
L1642b

Evert e.pap@castel.nl
LM16X21A

Ruud ruud@oostrum.nu
1 * Samsung UC-4027-SLHT6-J96041503 2X40 Backlight LCD ($13)
3 * Seiko L1642B 2X16 LED Backlight LCD ($5.99)

P Naaikens pieter@pieter.knot.nl
2x Sharp LM16X21A 2x16 backlit LCD

Johnny Mijnhout
2x Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip - $15
1x Seiko L1642B 2X16 LED Backlight LCD (new number is 1682) - with HD44780 Controller Chip - $5.99

Menno van der Sman

Murdock
Seiko L2022B 2x20 Backlit LCD

Alexander Geeraerts

Peter van Schijndel
Sharp LM16X21A 2X16 Backlit LCD

Sjors Engels

Buur:
2x L2014

Sauron:
L2014

• SaURoN
  • Niet online
Hey, als je zon LCD bestelt:
Moet je die draadjes op je PRINTERKABEL vastsolderen of direct op je PRINTERPOORT ??
Ik snap er ff helemaal niks meer van leg AUB ff uit :)
Ja serch is gebruikt en ik snapte er toen niks meer van |:(

Verwijderd

Seiko L2022B 2x20 Backlit LCD with HD44780 180.0 X 40.0 X 14.8

past deze in één 4 1/4" frontje???
en wat is het verschil tussen backlit en backlight?

is er geen lcd display ongeveer identiek aan deze maar dan met een donkere (paarse ofzo)
achtergrond?

• SaURoN
  • Niet online
Vraagje:
als je zon display aan wilt sluiten moet je dan een kabel (printerkable van uit je printerpoort naar de LCD scherm doen en dan met die draadjes verbindne om moet je hem rechtsreeks op je PRINTERPOORT aansluiten of moet je een andere kabel gebruiken ?

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
ik was vandaag bij DIL (Display electronica) en daar hebben ze 2x40 backlit voor 110 gulden (parralel)

• SaURoN
  • Niet online
duur als ze hier voor $15 zijn :)
Maar ff info graag moet ik die
draadjes solderen op de aansluiting op de kabel voor een printer of gewoon in de poort zelf ? als ik dat doe kan ik toch mijn printer niet meer gebruiken :?

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-01 14:50
gewoon een los connectortje kopen waar je de draden opsoldert zo kan je gewoon de printerkabel verwisselen

• SaURoN
  • Niet online
gewooon een printerkabel dus ?

Verwijderd

jep
gewoon op een printerkabel (als ik het goed heb begrepen)

ma past die nu is zo'n frontje?

• SaURoN
  • Niet online
nee moet je zelf pas maken :)
en btw als draad gewoon willekeurig draad of special draad ?

Verwijderd

wat ik bedoel: kan ik een gat maken in een frontje en die display daar inzetten of is die groter dan zo'n frontje?

• SaURoN
  • Niet online
wat jij bedoelt kan :)

maar mijn vraag is nog aan welke kant van de kabel moet het gesoldeert woreden ??
1) Printerpoort zelf (d8 het niet :)
2) aan een kant waar de gaatjes in zitten
3) waar de pinnentjes zitten
ik kan ze hier allebei kopen voor de printerpoort dus welke moet ik hebben
ze kunne allebei aan de printer, alleen de kop is anders :)
JONGUS WELKE ?

• SaURoN
  • Niet online
Zijn er op dit moment geen TWEAKERS die het weten :?:?:?:? :'( ;(|:( :(

• the12be
  • Laatst online: 23-08 10:38
je moet gewoon een male connector gebruiken en daar soldeer je de boel aanvast.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

de lpt-poort is het mannetje ... oftewel die met die pinnetjes moet je hebben! die andere is de rs232 poort die 25 pins is!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• SaURoN
  • Niet online
K daar heb ik wat aan THX :)
nog iets ik kan toch normaal electro draad gebruiken ?????

• schijndel
Aanvraag voor offerte is de deur uit.. morgen kan ik jullie meer vertellen over de exacte kosten.

I'm about to place the following order at your company:

product quantity
Seiko L2014 4x20 Baclight LCD 10
Seiko L1642B 2x16 BACKLIGHT LCD 5
Seiko L2012B 2x20 Backlit LCD 3
Sharp LM16x21A 2x16 Backlit LCD 4
Samsung UC-4027 2x40 Backlit lcd 1

LCD-CABLE ($0.99) 23

The order is to be shipped to my residential adres, in the Netherlands. I intend to pay by wire transfer.
I would like to request you to use the most economic way of delivery, while maintaining a certain amount of security concerning the product; broken displays are of no use to me :)

I'm looking forward to your reply,
Peter van Schijndel

• te(X)en

te(X)en

plons...

OK! nu afwachten...
Ben benieuwd wat ze gaan vragen voor shipping en of ze voor zo'n bestelling nog een mooi prijsje kunnen maken.

• Dennis Nijhuis
  • Laatst online: 09-03-2025
Op donderdag 11 januari 2001 22:30 schreef SaURoN het volgende:
K daar heb ik wat aan THX :)
nog iets ik kan toch normaal electro draad gebruiken ?????
Ja, je kunt normaal electro-draad gebruiken. Maar als je het ook besteld hebt bij die ene winkel, dan krijg je zo'n connection cabel er bij, die kun je dan zo aan de ene kant op je Sub-d stekker zetten (printerstekker). Als het niet zo is, kun je natuurlijk ook gewoon ergens een oude printerkaben slopen, en aan de kant van de printer het display solderen.

Bestuh!!

• te(X)en

te(X)en

plons...

Je krijgt er wel zo'n kabel bij (voor $0.99) maar daar zit niet de goede stekker aan.
De stekker die er aan zit moet je er dus afhalen en in de winkel een sub-connector kopen waar je zelf draadje aan vast kan solderen (kost een paar gulden) en deze kan je dan op je printerpoort aansluiten.

• SaURoN
  • Niet online
oh een gewone printerkabel volstaat dus niet ?

• SaURoN
  • Niet online
nou vertel eens :)
Ik weet dat jullie niet zo dom zijn dat jullie het niet weten, of zijn alle tweakers weg ?????

• RTBravo

RTBravo

Kan. Alleen weet je als je dat ding doorknipt niet welk draadje van welke pin afkomt (tenzij je stekker niet massief is en open te maken is).

• schijndel
Bravo: dan pak je toch je multimeter en meet je hem door?

Maar ik ga het op deze manier oplossen:

ik neem een stukje experimenteer print.
daarop soldeer ik een 25 pins sub d connector, de 2 potmeters en een stroomstekker. vervolgens gebruik ik het lcd-cabletje om de disp aan de print te verbinden.

Voordeel hiervan is dat je je disp gewoon aan een 25 pins verlengkabel kan hangen, en van stroom kan voorzien dmv een stroomstekker.

• SaURoN
  • Niet online
Mjummie ik kijk jer naar uit :)
vraag me af waarom ik niet eerder in deze tweak community ben gekomen |:( |:(

• SaURoN
  • Niet online
Weet iemand of LCDriver met deze LCD werken of moet je dan de nieuwe versie hebben ?

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op vrijdag 12 januari 2001 17:45 schreef SaURoN het volgende:
Weet iemand of LCDriver met deze LCD werken of moet je dan de nieuwe versie hebben ?
De nieuwe versie krijgt (als het goed is) wel onersteuning voor paralelle (gek woord) displays de huidige heeft dat nog niet.

[zielige kindjes die fan zijn van mobiele telefoons mode]Maareh kan ik nou straks ook gsm logo's dowloaden naar mn LCD'tje :+[/zielige kindjes die fan zijn van mobiele telefoons mode]

• RTBravo

RTBravo

Grimreaper zoals je inmiddels al begrepen heb via icq neem ik aan weet je dat ik het op dezelfde manier ga bouwen als jij. Lijkt mij n.l. ook de makkelijkste oplossing :)

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op vrijdag 12 januari 2001 19:02 schreef RTBravo het volgende:
Grimreaper zoals je inmiddels al begrepen heb via icq neem ik aan weet je dat ik het op dezelfde manier ga bouwen als jij. Lijkt mij n.l. ook de makkelijkste oplossing :)
Vooral niks tegen ons zeggen hoor! Vooral NIET doen! :*

• RTBravo

RTBravo

Waar heb jij het ineens over ? Grimreaper heeft het net uitgelegd hoe ie het ging doen.

• te(X)en

te(X)en

plons...

Ooh dan is het goed :)
Ik dacht dat jullie wat anders (geniaals) hadden bedacht.

• RTBravo

RTBravo

Zo technisch ben ik niet hoor ;) Ben blij dat ik nu ongeveer een idee heb hoe ik het ga aanpakken en zijn manier leek mij het makkelijkst. Zeker aangezien het feit dat ik em niet inbouw maar op me kast wil zetten. Dan moet ik toch een verlengsnoer aansluiten.

• Mennootje
  • Laatst online: 04-08 16:12
Zijn er ook mensen die er over denken om hun display extern te monteren?

Dus met een gewone printerkabel naar een behuizing waarin je dat ding aansluit?

Ohja, ik vraag me ook nog steeds af of je met die twee potmeters het contrast en backlight kan regelen. Is dat zo? Dat staat wel vet dan zo naast je LCD...

Voeding doe ik denk ik met een batterij en een voltageregelaar (7805 ofzo)

• RTBravo

RTBravo

zie bericht boven je :D

• Mennootje
Wow, lekker gezien van me...

• schijndel
Ok.. ik heb de offerte binnen. We bestellen 24 displays voor in totaal 15 personen. Deze display zulle we betalen dmv een zogeheten wire transfer. Ik wacht nog op de formuleren hiervoor, en dan kan de order werkelijk de deur uit.

DISCLAIMER:
ik neem geen verantwoordelijk voor de kwaliteit en het al dan niet functioneren van de displays. Dit is slechts een actie om de aanschafkosten te reduceren, en ik ben niet de importeur van dit product. Voor enige mankementen zal je je tot eio.com zelf moeten wenden.
Ik verdien hier helemaal NIKS aan, en het is voor mij dan ook financieel onmogelijk enige verantwoordelijk voor bovenstaande zaken te nemen.
Voor het transport tussen mijn huis en het jouwe zal je zelf zorg moeten dragen. Ik ben bereid de displays te verzenden, echter op kosten van ontvanger.

Okay, en dan nu:

KOSTEN
de verzendkosten bedragen in totaal $35.. Dit komt overeen met de eerdere indicatie van het bedrijf, waarin gesteld werd dat 7 displays tot 11 dollar zou leiden.
In totaal worden er 24 displays besteld, wat erop neerkomt dat iedereen 35/24=1,5 dollar per display aan verzendkosten betaald. Bestel je 1 display, dan betaal 1,5 dollar; zijn het er 2, dan betaal je 3 dollar.

De transactiekosten komen, zover ik het nu overzie op 18 dollar voor het bedrijf, en 20 gulden voor de postbank. Het is dan in totaal, in dollars: 18 + 8,8 = 26,8. Dit bedrag wordt evenredig onder de kopers verdeeld, en is dus NIET afhankelijk van de hoeveelheid bestelde displays. Iederreen betaald dus 26,8/15= +/- 2 dollar

De displays worden afgerekend tegen de prijzen op de pagina van eio.com

Ik heb gebeld met de douane, om te informeren over doaunerecht en btw. Over computerbestelling wordt geen douanerecht en wel BTW gerekend. Je dient het hele bedrag dus te vermenigvuldigen met 19%. Over de verzendkosten wordt namelijk ook BTW gerekend.

SAMENGEVAT
alle bedragen in dollars, koersen van www.gwk.nl worden aangehouden/

verzendingbijdrage: 1,5 dollar per display
transactiebijdrage: 2 dollar de persoon
display: bedragen zoals vermeldt op www.eio.com/lcdprodt.htm
-------------------------------------+
orderbedrag
19% BTW
-------------------------------------x
totaal bedrag, te voldoen aan mij alvorens de order geplaatsd wordt

Ik zou graag hebben dat jullie zelf even de bon opmaken, en mij adresinformatie sturen.
De bedragen zou ik graag van te voren op mijn rekening ontvangen, omdat ik niet bereid ben 750 gulden risico te lopen. Ik reken op jullie sympathie wat betreft die kwestie. Over het geld overmaken neem ik nog nader kontakt met ieder op, nadat ik de "bonnen" heb ontvangen.

Mvrg, Peter van Schijndel.

• SaURoN
  • Niet online
OK jongens BETALEN :)
des te eerder hebben we het binnen

• te(X)en

te(X)en

plons...

Uhm Peter moet je niet ook wat rekenen voor de Kabeltjes? Volgens mij moet ieder er dus nog $0.99 bij optellen.
Anders moet Peter straks 24 dollar zelf ophoesten en da's ook een beetje lullig.

• schijndel
Ja, bij het orderbedrag moet je ook het kabeltje merekenen. was het vergeten in de mail te zetten.
bedankt voor de tip te(X)en

Heb overigens al van 9 man (including me) de orderbevestiging binnen. het wachten is dus op de overige 6..

• te(X)en

te(X)en

plons...

OPSCHIETEN dus!

• Mennootje
En dan moeten we nog allemaal betalen, en dat moet er besteld worden en dan nog betaald worden aan EIO, en dan moet het nog verstuurd worden, en dan moet het nog naar ons gebracht worden...

Duurt nog wel ff dus...

Maar in de tussentijd zal LCDriver beta 2 wel gereleased zijn :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 18:58 schreef Mennootje het volgende:
En dan moeten we nog allemaal betalen, en dat moet er besteld worden en dan nog betaald worden aan EIO, en dan moet het nog verstuurd worden, en dan moet het nog naar ons gebracht worden...

Duurt nog wel ff dus...

Maar in de tussentijd zal LCDriver beta 2 wel gereleased zijn :)
:z |:(

• RTBravo

RTBravo

Hmm hoeft nie zo lang te duren hoor. Ik denk dat binnen een week of 2 te redden is (maar jah ik regel het niet he :)).

• schijndel
Proberen we me onder druk te zetten ? :)
OP het moment wacht ik nog op 3 bevestigingen; dus Shuriken Ruud en andere_ruub meld je ff.
Dan kunnen we maandag financieel gaan doen

• te(X)en

te(X)en

plons...

En voor de bestellers: betalen aan Grimreaper met GIROFOON is lekker snel :)

• SaURoN
  • Niet online
Als je geen giro foon hebt :( :?

• te(X)en

te(X)en

plons...

maakt niet uit als je het maar NIET met een postduif stuurt :P

• SaURoN
  • Niet online
ABN werkt alleen met postduiven :(
zal het wel persoonlijk brengen :9

• te(X)en

te(X)en

plons...

Postduiven zijn wel mogelijk maar dan moet ie wel een mutsje met "spoed" op zn hoofd hebben. (en omdat het nu koud is het liefste ook oorwarmers, maar zorg wel dat ze het woord spoed niet onzichtbaar maken. Dus altijd eerst oorwarmers, daaroverheen pas muts.)

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben tekenen wij,

Met vriendelijke groet,

* te(X)en [img=15,15]i&#047;s&#047;clown.gif[/img]

• SaURoN
  • Niet online
ja dat is een optie heb het net geprobeert met geertude de posthduis van hiernaast maar haar :z hoofd (kop) is :z te kleeee :z in

• te(X)en

te(X)en

plons...

Oooh dan is het goed

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 15:12

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb me gemeld.........

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

is nog niet zo erg als telebankieren bij rabo.nl want dat gaat t-r-a-a-a-a-a-a-a-a-g :'(.
Soms is die site geen eens te pingen :(

• Mennootje
Probeer maar es wat via de post met een EasyBlue rekening over te maken tijdens kerst :)

Duurt zeker een week :(

• schijndel
Okay ik heb alle confirmaties binnen, en degenen op de order hebben als het goed is zojuist mail ontvangen.

De orderlijst is vanaf gisternacht gesloten, en ik kan NIEMAND er meer bij zetten. Sorry, maar op een gegeven moment zal je toch echt moeten bestellen.

Het is misschien een idee dat zij die nog wel wilden bestellen, maar niet op tijd waren hier een volgende pool vormen. Ik zal daar GEEN leiding aan geven.
Het blijft toch een relatief goedkoper manier om aan de displays te komen, dus ga je gang; wie neemt de fakkel over?

• Mennootje
Zei EIO op de order nog wat over de levertijd?

• schijndel
4-7 dagen nadat betaling binnen is, wat volgens postbank 2-6 dagen duurt..

• the12be
nou, ik heb betaalt, hoop dat jullie het ook snel doen, wil namelijk niet lang wachten op m'n schermpje.

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb hem zondag al op de post gedaan :)
HIJ IS NOG NIET BINNE :(

• te(X)en

te(X)en

plons...

Misschien is Grimreaper wel met ons geld naar Australie geemigreerd... :'(

Mijn geld heeft ie iig al. Dus Grimreaper koop er maar een ritje op een kangaroo van :)

En nou ff serieus: Hoeveel betalingen zijn er al binnen en hoeveel moeten er nog?

• schijndel
Oke.. errug lekker weer daar in Sydney, en ook Adelaide is erg de moeite waard. :)
Van het geld dat ik over heb ben ik idd nog van plan displays te kopen voor jullie. Ik wacht alleen nog even op de bijdrage van een paar mensen:

Evert: eerste betaling is binnen, 2e nog niet.

Ruud Oostrum: Betalingsopdracht richting telebank is op 18-01 de deur uitgegaan

P Naaikens: Giro is de deur uit

[LrC] Koek: Gaat maandag betalen

Ruud Brok: Giro is zojuist weggebracht

<edit: verklaringen>

Grootste probleem is echter het volgende: het altijd snelle personeel van de postbank heeft nog steeds niet de overschrijvingspapieren gestuurd. Deze moeten op naam staan, en ik kan ze niet gewoon op kantoor ophalen.

Verwijderd

SHIT!! lees ik deze topic nu pas |:(

Ik wou ook wel zo'n schermpie voor weinig!
Shit zooi, wel kewl btw. :D

Maar heh waarom geen schermpie op seriel port? En zijn jullie wel is zo'n schermpie tegen gekomen met blauw backlight?? zou nog vetter zijn. :9~

Ik hoop dat iemand anders het zelfde nog is doet, doen ik zeker mee!! *D

• schijndel
Er zijn best wel meer mensen die de boot net gemist hebben.. een stuk of 10 denk ik. Organiseer zelf gewoon ook zo'n bestelling.

Ja er zijn displays met een blauwe backlight. Zitten alleen 2 maars aanvast: 1)hebben ze niet bij www.eio.com. 2) Je hebt een inverter nodig, om een enorme spanning op te wekken. Kost je weer een paar knaken en is wat lastiger.

Waarom niet op de seriele poort: moet je er weer een backpack van 80 gulden bij kopen

Verwijderd

Wordt er nog een nieuwe poging gedaan , er zullen vast enzeker nog meer mensen zijn die de boot gemist hebben!!!!

Zoja dan ben ik zeker van plan ook een te bestellen:9:9:9:9:):):):)

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op donderdag 18 januari 2001 22:26 schreef savage007 het volgende:
Wordt er nog een nieuwe poging gedaan , er zullen vast enzeker nog meer mensen zijn die de boot gemist hebben!!!!

Zoja dan ben ik zeker van plan ook een te bestellen:9:9:9:9:):):):)
Wat let je?

Verwijderd

Dan ben ik ook van de partij.. Ik wil er ook graag een..

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 01:52

Ruudjah

2022

Ik wil er ook wel 2. Als er meer animo voor is, wil ik eventueel wel de bestelling regelen, maar dan niet voor een handvol van die displays, dat schiet niet op. Ik open wel een nieuw trhead, voor de mensen die de bot gemist hebben (like me). Reageer daar ff als je nog LCD'tje(s) wil hebben. Topic:gathering.tweakers.net/showtopic/109606

TweakBlog

• the12be
en............
hoe zit het met de bestelling?
heb je alle betalingen al binnen????
(fuck wat duurt het lang, kan niet wachten om te gaan kutten met m'n schermpe ;)

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Koek heeft vandaag betaald... :)

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• te(X)en

te(X)en

plons...

sjeeez nu pas :(

• schijndel
peter heeft gelukkig voor het weekend al besteld.
Ik zit nu alleen nog te wachten op een reply van die gast van eio.com. Ziet er naar uit dat ze zaterdag niet open waren. Zal vannacht, maandagmiddag daar, dus wel een mail krijgen...

• the12be
beter....
met een beetje geluk hebben we over 2 weekjes die scherpies..mooi, kan niet wachten.
nu maar hopen dat die niewe lcd-driver gauw uitkomt:9~

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 17:36 schreef Koekie007 het volgende:
Koek heeft vandaag betaald... :)
ERG VLOT HOOR :(
het is alleen wat schrijven op de post doen ! telebankieren doe je zo ff dus :(

• te(X)en

te(X)en

plons...

Hoe staat het met de bestelling? Het wordt nu toch wel eens tijd dat ze komen die LCD's. :)

• SaURoN
  • Niet online
Ja we wachten al een poosje maar GR heeft ze nog niet, eio ofzo doet ze maadag ofzo pas OP DE POST !!!!!!!!!! :(
Trage Lui

• the12be
maandag pas op de post?????????????/
fuck he, dat schiet niet op.
hoelang duurt het dan voor dat het in nl is??

• te(X)en

te(X)en

plons...

Wat?!? Ze zijn nog niet eens verstuurd?
Het geld hebben ze toch al wel binnen.

Bastards :(

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:46

Nicap

Tsssk....

Grimreaker heeft een formatje gedaan en kan ff niet posten. Hij heeft z'n password op een of andere manier niet.
Hij gaf me via icq door dat ik maar ff wat moest posten. bij deze.

"Ik, wacht nu al 1,5 week op verzendconfirmatie van eio.com. Bericht dat het geld binnen gekomen is heb ik inmiddels wel gehad.. maar versturen ho maar..
"

en deze:

"Blijkt een redelijk groot bedrijf te zijn. Kreeg gister een mail met de melding dat mijn "released to the packing and shipping departement" was en "as soon as it is shipped, you will receive a confirmation"..."

Deze berichtjes kreeg ik dus en moest ik ff posten. Maar sommige van jullie wisten dit volgens mij al

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
kan ik ook nog bestellen? want ik wi er ook wel 1

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 15:36
Op donderdag 12 juli 2001 14:03 schreef deurknop het volgende:
kan ik ook nog bestellen? want ik wi er ook wel 1
Persoonlijk vind ik het bijzonder triest dat je met zo'n opmerking een antieke topic naar boven hijst |:(

[schreeuwmode]
GEBRUIK DE SEARCH EERST, ER IS *ZAT* TE VINDEN OVER LCDs
[/schreeuwmode]
dus.... :(
Pagina: 1 2 Laatste