Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 13:40
Hallo, ik heb een vraagje over deze speler en eigenlijk is die vraag in het algemeen maarja, ik zag deze in mun media markt folder staan dus hier komt ie:
Er staat dus bij dat de Mp3 Speler bluetooth ondersteund maar wat houdt dit in? Zijn de oordopjes dus bluetooth met andere woorden: kun je de mp3 speler 5 a 10 meter wegleggen en dan via de oordopjes luisteren, via bluetooth dus of begrijp ik dit verkeerd??

Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/7654/bluetoothmp30nm.jpg

Mp3 speler-> Bluetooth Adapter die verstuurd signaal naar Bluetooth oordopjes...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, dit begrijp je verkeerd.
Je kunt data verzenden met BT, zo hoef je em dus niet aan de pc te hangen als je het via BT doet.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb de folder er even bijgepakt, maar het staat er toch duidelijk bij.

- Bluetooth GSM headset

- USB bluetooth dongle
dus als je hem aan een pc hangt kun je data overzenden van en naar een bluetooth GSM

Hoop functies voor een spelertje van 49 euro. Ik vraag me af of het iets is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan me niet voorstellen dat je er een BT headset op aan kunt sluiten... die dingen zijn ontzettend duur, en de speler zelf kost maar €49

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 13:40
RoD schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:28:
Ik kan me niet voorstellen dat je er een BT headset op aan kunt sluiten... die dingen zijn ontzettend duur, en de speler zelf kost maar €49
Precies dat is nou net mijn punt.. als je gewoon in de winkel kijkt zie je dat die dingen 100 euro kosten (dan heb je een goeie) en hier krijg je hem er gewoon bij..? En dan krijg je hem ook nog is stereo: 2 oordoppies

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Het ding kan een bluetooth headset worden voor je gsm, dus je luistert muziek, je telefoon gaat, en je kan meteen handsfree bellen
Pagina: 1