Toon posts:

Audigy 2 mixer werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier doet zich een raar probleem voor:
Ik heb (al sinds lange tijd) een Audigy 2 Platinum eX in gebruik. Tot voor kort geen problemen mee, maar nu, wanneer ik de mixer wil openen krijg ik de volgende mededeling:
"de geselecteerde geluidskaart wordt niet ondersteund door deze toepassing"

Ik heb zowel de drivers van de originele cd-rom als die van de creative web-update geinstalleerd, maar geen van beide geven me de mixer te zien...

Er zijn geen hardware conflicten, er komt gewoon geluid uit de kaart, andere creative toepassingen (als de EAX-console en luidsprekerinstellingen) werken gewoon, alleen de mixer doet het niet!

Wie weet de (mogelijke) oorzaak, en belangrijker nog: wie weet de oplossing van dit probleem?

edit: ook met de drivers van gisteren is het niet gelukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 21:22 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, ik heb af en toe wel 's de melding "geen ondersteunde hardware gevonden" of iets van die strekking, met m'n Audigy 2ZS. Maar dat is met een reboot verholpen.

Rebooten helpt bij jou niet?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Na alles eraf gegooid te hebben en er weer op te zetten heb ik de mixer weer terug :-).
Creative en stuurprogramma's blijven een onmogelijke combi...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:03:
Na alles eraf gegooid te hebben en er weer op te zetten heb ik de mixer weer terug :-).
Creative en stuurprogramma's blijven een onmogelijke combi...
Tsja, die "geen ondersteunde hardware gevonden"-bug is redelijk irritant. Wil ik wat EAX-instellingen aanpassen, moet ik dus soms rebooten om de EAX-console te kunnen gebruiken. Erg irritant.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe