Toon posts:

Glasvezel in Soest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand meer van het glasvezel netwerk in Soest(zuid). Er zijn nu al verschillende bedrijven die de weg aan het openhalen zijn en er nieuwe kabels in leggen. Ik heb het aan iemand gevraagd en het gaat inderdaad om een glasvezel netwerk. Nu lees je op internet berichten over woning vereniging portaal die aan zijn huurders glasvezel aanbied maar dit geld voor een bepaald aantal huizen. Ik heb deze vereniging gebelt en ze vertelde me wel dat de kans groot is dat ze dit netwerk uit gaan breiden tot niet "portaal woningen". Nu weet ik niet of ik bij dit bedrijf moet zijn voor informatie of een andere organisatie. Misschien zijn er op dit forum mensen die hier van weten en uitleg kunnen geven. Ik ben namelijk erg benieuwd wanneer dit gerealiseed kan worden.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 18:19

slaay

Natuurbeleven.com

Heel simpel, bel je gemeente! Zij kunnen je wel meer vertellen over bedrijven die eventueel een glasvezelnet aan het aanleggen zijn.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 13:48
Jij ook uit soest joh? Hier wel 1 iig :)

Ik heb er nog niks over gehoord. Een paar jaar geleden is bij ons ook de straat opengebroken om glasvezel in de grond te mikken, maar niet tot aan de deur. Alleen in de straat zeg maar. Andere mensen hier in huis weten ook van niks op dit moment.

Verwijderd

ze gaan eerst de service aan portaal woningen leveren.
Op zich wel mooie actie, mijn opa krijgt nu breedband internet, digitale tv en medische support via een webcam. Tevens ook goedkoop bellen over het glasvezel netwerk. Verder krijgt ie ook een persoonlijk alarm, wel een veilig id vind ikzelf, want tsja een man van 89 die nog op zichzelf woont. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren.

En ik denk dat er uiteindelijk ook aan niet portaalwoningen geleverd gaat wonen, omdat ze door heel soest kabels aan het neerleggen zijn, ook in niet portaal wijken (tenminste bij ons waren ze ook bezig en er zijn geen huurwoningen in de buurt) Maar het is maar afwachten wanneer het aan niet portaal-woningen wordt aangeboden, en dan nog voor welke prijs. Ik weet het bedrag van mijn opa niet meer maar het was iig niet duur.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10-2025

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Misschien krijgen jullie wel zoiets als in Nuenen (www.onsnet.nu)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dan ga ik binnenkort even bij de gemeente informeren. Maar enkele maanden geleden konden ze me nog niks vertellen. Hoop dat ze nu meer info hebben. Ik zal het laten weten als ik meer weet.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 20:45
[rml][ Portaal] 10 Mb/s internet?[/rml] loopt een draadje over hetzelfde onderwerp :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door sPENKMAN op 08-04-2005 10:30 ]

Eve char: Warock <TEST>

Pagina: 1