KA7 lockups / mobo kapottig ?

Pagina: 1
Acties:

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
Ik heb een abit ka7 met een v6600 erin.. na installatie van nieuwe hd.. (daarvoor liep ie zeer stabiel) en een nieuwe windows install kwamen de problemen...

ik krijg mijn xitel storm platinum niet meer aan de praat..

Zelfs al heb ik ALLEEN de xitel erin.. en de geforce.. blijft ie vastlopen na 3/4 seconden in een mp3 of een divx ...

Verschillende sloten geprobeerd.. maar hij blijft vastlopen..

De computer loopt wel stabiel als ik alleen met mijn scsi kaart en mijn netwerkkaart draai..

maar xitel daarbij .. en hup .. vastloper..

xitel zit nu in andere computer.. en daar draait ie perfect ..

het is dus niet een defecte kaart ofzo..

nou kan ik wel een geluidskaartje kopen (de live ofzo..) voor 150 gulden en het dan proberen.. maar.. ik weet niet of die het dan doet.. en er is op zich niets mis met de xitel..

AARGH

(btw.. win98 vaak geinstalled.. met/zonder via drivers.. 1.24/1.25/1.27 .. andere sloten.. zelfs winME (daar liep ie ook vast))

AARGH.. wat te doen ?

mobo proberen te ruilen ?

(ik zit in groningen.. en informatique is bij delft.. =( )

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Verwijderd

Het probleem had ik ook op dit Mamabord en ik heb dat GV@@@@ de deur uit gedaan.
Het probleem is de stroom voorziening op het moederbord in combinatie met een Geforce(1) bij Abit weten ze wat het probleem is een doen er niets aan!Zo, nu het een Asus K7V MB en alle problemen zijn de wereld uit.
Mijn config.was Abit KA7 :( met een Athlon 700 Classic,SoundBlaster Live! Lan 100MB,Adaptec 2930C SCSI kaart, Conceptronic ISDN kaart,Asus 6600 Pure,256MB PC133 geheugen.
300 watt voeding,W2K software.
Nu is de config. het zelfde allen een ander mamabord (Asus K7V):Y) en draait als een kanon.