Ik heb een abit ka7 met een v6600 erin.. na installatie van nieuwe hd.. (daarvoor liep ie zeer stabiel) en een nieuwe windows install kwamen de problemen...
ik krijg mijn xitel storm platinum niet meer aan de praat..
Zelfs al heb ik ALLEEN de xitel erin.. en de geforce.. blijft ie vastlopen na 3/4 seconden in een mp3 of een divx ...
Verschillende sloten geprobeerd.. maar hij blijft vastlopen..
De computer loopt wel stabiel als ik alleen met mijn scsi kaart en mijn netwerkkaart draai..
maar xitel daarbij .. en hup .. vastloper..
xitel zit nu in andere computer.. en daar draait ie perfect ..
het is dus niet een defecte kaart ofzo..
nou kan ik wel een geluidskaartje kopen (de live ofzo..) voor 150 gulden en het dan proberen.. maar.. ik weet niet of die het dan doet.. en er is op zich niets mis met de xitel..
AARGH
(btw.. win98 vaak geinstalled.. met/zonder via drivers.. 1.24/1.25/1.27 .. andere sloten.. zelfs winME (daar liep ie ook vast))
AARGH.. wat te doen ?
mobo proberen te ruilen ?
(ik zit in groningen.. en informatique is bij delft.. =( )
ik krijg mijn xitel storm platinum niet meer aan de praat..
Zelfs al heb ik ALLEEN de xitel erin.. en de geforce.. blijft ie vastlopen na 3/4 seconden in een mp3 of een divx ...
Verschillende sloten geprobeerd.. maar hij blijft vastlopen..
De computer loopt wel stabiel als ik alleen met mijn scsi kaart en mijn netwerkkaart draai..
maar xitel daarbij .. en hup .. vastloper..
xitel zit nu in andere computer.. en daar draait ie perfect ..
het is dus niet een defecte kaart ofzo..
nou kan ik wel een geluidskaartje kopen (de live ofzo..) voor 150 gulden en het dan proberen.. maar.. ik weet niet of die het dan doet.. en er is op zich niets mis met de xitel..
AARGH
(btw.. win98 vaak geinstalled.. met/zonder via drivers.. 1.24/1.25/1.27 .. andere sloten.. zelfs winME (daar liep ie ook vast))
AARGH.. wat te doen ?
mobo proberen te ruilen ?
(ik zit in groningen.. en informatique is bij delft.. =( )
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]