Hallo,
waarschijnlijk herinneren sommigen van jullie je nog dat ik vroeg welke setup het beste was. De beste setup die mij aangeraden werd heb ik dan ook gekocht en deze werkt nu. De dingen die aangesloten zijn zien er als volgt uit:
- wifi router Asus WL-500g.
- modem Alcatel Speedtouch 510.
Die router sluit mijn pc via een draad en de laptop draadloos.
Nu lijkt mijn probleem simpel, maar het lukt mij maar niet om het netwerk draaiend te krijgen.
Ik wil bestanden die ik op de laptop heb staan delen met de PC, ik wil eigelijk dus gewoon een netwerk instellen. Het lukt niet via ' wizard netwerk instellen' en ook niet via de laptop ' draadloos netwerk instellen'.
De apparaten zijn wel verbonden, want ik heb op beide een internetverbinding.
Hoe stel ik nu in dat ze beide in het netwerk zitten en bestanden delen?
Alvast bedankt.
waarschijnlijk herinneren sommigen van jullie je nog dat ik vroeg welke setup het beste was. De beste setup die mij aangeraden werd heb ik dan ook gekocht en deze werkt nu. De dingen die aangesloten zijn zien er als volgt uit:
- wifi router Asus WL-500g.
- modem Alcatel Speedtouch 510.
Die router sluit mijn pc via een draad en de laptop draadloos.
Nu lijkt mijn probleem simpel, maar het lukt mij maar niet om het netwerk draaiend te krijgen.
Ik wil bestanden die ik op de laptop heb staan delen met de PC, ik wil eigelijk dus gewoon een netwerk instellen. Het lukt niet via ' wizard netwerk instellen' en ook niet via de laptop ' draadloos netwerk instellen'.
De apparaten zijn wel verbonden, want ik heb op beide een internetverbinding.
Hoe stel ik nu in dat ze beide in het netwerk zitten en bestanden delen?
Alvast bedankt.