Toon posts:

MSN Foto-uploadbeheer installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
MSN Foto-uploadbeheer installeren lukt niet ik heb java geinstalleerd maar ik krijg die beveiligswaarschuwing niet en mn firewall, blackice norton adaware watch enzo staan allemaal uit en windows heeft de bevoegdheid om popups te tonen

wie kan me helpen

Verwijderd

We kunnen je misschien helpen als je de foutmelding geeft :)

Verwijderd

Topicstarter
normaal krijg je boveninbeeld als je sp2 geinstalleerd heb n balkje tezien met active x pluggin installeren maar ik krijg die overal behalve bij t upload beheer voor de fotos dus de pluggin wordt niet geinstalleerd

t kan zijn dat mn zusje die ook space heb die pluggin geen toestemming gegeven heeft om zich te installeren maar kan ik dat niet meer veranderen

mvg rieske

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals je weet verwachten we hier op GoT dat je zo helder mogelijk je probleem aangeeft, inclusief de bijbehorende errorcodes. En wat je hebt geprobeerd om het op te lossen is even essentieel. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens grondig door :)

In dit topic kan ik niet terugvinden wat je allemaal al hebt geprobeerd, evenmin is het duidelijk wat je nu precies bedoelt. MSN photosoftware hoort in SA, want WOS gaat alleen over de besturingssystemen zelf. Open daar aleen een nieuw topic als je Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen - Beleid goed hebt doorgenomen, en je startpost voldoet aan alle voorwaarden in bovenstaande documenten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.