[MSN/FireFox/IE] Problemen

Pagina: 1
Acties:

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 16:35

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik het het volgende probleem:
MSN (6.2) blijft constant aan- en afmelden. Áls ik de kans krijg te praten komt de helft niet over.
Als ik iets wil downloaden met FireFox 1.0.2 dan stopt hij er na een tijdje mee. Dan blijft hij hangen na een x aantal procenten. Dat dit niet ligt aan FF kwam ik achter nadat ik FF eraf heb gegooid, en met IE een schone install wilde downloaden. Daar bleef hij ook al haken op een x aantal procenten.
Dit heeft volgens mij niets (of weinig??) te maken met onze router, aangezien ik wel normaal kan online gamen, en ik via E-Messenger wel gewoon probleemloos op msn kan.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Specs:
Windows XP Pro
@Home breedband
Msn 6.2
(P4@2,0 ghz)
Draadloze router van LinkSys. Firmware Version: 1.42.7
Bij "Network Connections" staat dat alle verbindingen lopen, behalve 1 verbinding.. Van Hamachi Network Interface, maar waar die vandaan komt :?

[edit]
Heb al op google gezocht, niets gevonden.
Search vond wel wat, maar was niet helemaal gelijk aan mijn probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Booth op 07-04-2005 17:50 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik zou zeggen probeer eerst eens de recenste drivers en firmware. Daarnaast is Hamachi blijkbaar iets voor je draadloze netwerk.(google) Verder zou ik je brandbreedte eens proberen te meten, blijkbaar slipt je verbinding dicht. Als je pieken ziet is dit het geval.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is je PC virus- en spyware-vrij ?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

himachi:
meuktracker: Hamachi 0.9.8.4

Is wat anders dus. Ik zou inderdaad eens wat processen en data verkeer gaan monitoren.

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Heb net ff gekeken bij taakbeheer, en heb image name: svchost.exe, user name: network service (wat er normaal niet staat volgens mij) afgesloten. Nu doet hij het enigszins stabiel :) Downloaden stopt hij daarentegen nog wel mee.
Taakbeheer plaatje. (let op; +/- 1 MB!)
rundll32.exe hoort daar iig ook niet
Programmaatjes als Daemon en MSNmsgr horen daar wel. Verder heb ik er geen verstand van. :)

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik zie eigenlijk maar 2 of drie dingen die iets vaags zouden kunnen zijn:

- Steam: Kan het zijn dat deze je verbinding dichttrekt?
- Rundll32.exe: Volgens mij kan deze niet zoveel kwaad en is het gewoon een windows onderdeel
- Daemon.exe: Geen idee? Hier al naar gekeken???

HENG HENG

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Steam is Valve's juweeltje, dat weet je he :) Niets kwaadaardigs. Daemon is een cd emulator, weinig met i"net te maken :) Rundll32.exe vertrouw ik gewoon niet, en als het een onderdeel van windows zou zijn dan zou er wel "SYSTEM" achter staan ipv. Guido.
Mmm, heb me daarstraks afgemeld van msn, nu heb ik weer het oude probleem. Terwijl het daarstraks weer goed ging..

[edit]
Verder blijft Himachi een raadsel.. Geen Windows2000 hier in huis :? En het is ook niet zo dat m'n verbinding dichtslipt, anders kon ik ook niet gamen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Booth op 08-04-2005 18:43 ]

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-08 14:31
heb je heel toevallig je pctje overgeklokt?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Spacecowboy schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:27:
Ik zie eigenlijk maar 2 of drie dingen die iets vaags zouden kunnen zijn:

- Steam: Kan het zijn dat deze je verbinding dichttrekt?
- Rundll32.exe: Volgens mij kan deze niet zoveel kwaad en is het gewoon een windows onderdeel
- Daemon.exe: Geen idee? Hier al naar gekeken???
rundll32.exe is a process which executes DLL's an places their libraries into the memory, so they can be used more efficiently by applications.This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Note: rundll32.exe is also a process which is registered as the W32.Miroot.Worm. This Trojan allows attackers to access your computer, stealing passwords and personal data. It is a registered security risk and should be removed immediately. Please see additional details regarding this process
/basic

maar, beware dus voor die trojan ;)

Vertrouw je een file niet?
Scan em dan ff: http://virusscan.jotti.org/

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 08-04-2005 18:44 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1