com poorten.

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 21:08
Hoi, ik heb een moederbord met een com1 waar een serial poort op zit, ik moet een PS/2 hebben voor m'n nieuwe muis (opticall, balloos)... in de pricewatch kun je ze niet kopen, is het mogelijk om een nieuwe com poorten...

bij mij in de kast is de com poort een ijzerin ding die op m'n kast is geschroeft met een draadje naar m'n moederbord

dus het zou moeten lukken ?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 09 januari 2001 18:27 schreef Wesley het volgende:
Hoi, ik heb een moederbord met een com1 waar een serial poort op zit, ik moet een PS/2 hebben voor m'n nieuwe muis (opticall, balloos)... in de pricewatch kun je ze niet kopen, is het mogelijk om een nieuwe com poorten...

bij mij in de kast is de com poort een ijzerin ding die op m'n kast is geschroeft met een draadje naar m'n moederbord

dus het zou moeten lukken ?
What te fuck bedoel je nou?

• RedHat
of ik van m'n serial poort een PS/2 poort kan maken !!! door een nieuwe com poort te kopen ofzo ?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

nee dat kan je vergeten!!!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• RedHat
'k moet uds een heel nieuw mammaplankje?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:08
optical muizen zijn ook in usb. je kunt als je geen usb poort hebt wel voor 50,- een usb kaartje kopen en hem daar in proppen

• RedHat
ja ik heb hem nu al ps/2 gekocht !

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Dat heb ik ook. Moet je een ps/2 stekkertje kopen en aansluiten op je mobo. Zeker een AT moederbord?

Verwijderd

je bent uit de brand geholpen.>:)
er zijn stekkers met een ps/2 uitgang te koop die je op een compoort plugt.
Uit de brand geholpen.*D
geen gekloot met ps/2 uitsluitingen bouwen maar gewoon zo'n stekker kopen.
weet alleen niet waar ze te koop zijn.:'( :?maar heb het eens bij iemand gezien.

HEEL misschien bij de mediamarkt in amsterdam naast de arena. Het is een maffe winkel maar je staat soms versteld, want ze hebben er de gekste dingen8)

Verwijderd

dan is het ook nog leuk als je drivers enz. dat ondersteunen.
Kijk in het boekje van je mobo of er een connector voor een ps/2 poort opzit, dan kan je zo'n los poortje kopen.

• RedHat
ik ga wel naar triptiek computers...

jah, dat noemen zen ou een "COM POORT" dat is een ijzeren ding, met een poort erop, en d'r achter zit een stekkertje

maar misschien kon dat niet omdat hij orgineel Serial is =)

• RedHat
oké ik heb het boekje hier liggen voor m'n neus

• RedHat
ik heb hier een vergroting die NIET bij m'n moederbord zit volgens mij , een com poort met

infrared
PS/2 mouse
USB0
USB1

grrr... nog ff oged kijken.... hmzzz volgens mij hebben ze die meteen ook meegenomen daar, netzoals m'n 10 mb etherlinkkaartje (kreeg er wel 100 mb voor terug :o)

hmmm ff kijken moment

hmzzz ~!!!! heb nu gewoon een poort met een serial !! GVD !!!

en hier moet staan dat het een

INFRARED
PS/2
USB0
USB1 muis is !!

tjeeejjmig !!

• RedHat
hier ff een blaatzei overtypen.....

B. PS/2 Mouse Connector

If a PS/2 mouse is uses, BIOS will automatically detect and assign IRQ12.

plaatje met een stekkertje van PS/2

ar ik heb SERIAL poort gvd... wat een naaistreek.

Verwijderd

jah, dat noemen zen ou een "COM POORT" dat is een ijzeren ding, met een poort erop, en d'r achter zit een stekkertje
denk je dat ik dom ben of zo.
moet je luisteren dat stekkertje wat ik bedoelde dat is net zo'n ding als wat er aan een 'com-poort' mouse zit. alleen daar waar een draaitje uit dat stekkertje komt daar zit een ps/2 stekker. zo duidelijk (8>

dammed zeg, is dat je bijnaam redhat is anders zou ik zeggen dat je blond bent:*)
geintje:-):_)
Pagina: 1