Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de kleinst mogelijke digitale voice recorder die te krijgen is. Heeft iemand ervaring met dat soort apparaatjes ?
De meeste mp3 spelers zouden ook voldoen, maar ik wil 'm nog kleiner dan dat, liefst funtionerend op knoopcellen en niet van die 'lompe' aaa batterijen.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik weet niet wat je ermee wilt, maar kleiner dan het formaat usb stick ga je het *denk* ik niet vinden. Als onopvallendheid een pre is kan je misschien beter zoeken naar een losse microfoon die je vervolgens via een snoer aansluit op mp3speler-voicerecorder

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me vroeger uit de Elektuur nog dingetjes herinneren voor de zelfbouw. Maar tegenwoordig moet er toch wel iets te vinden zijn als gadget ??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je wat Googled zijn er wel een paar kleine dingetjes te vinden, maar die zijn wel über duur, heb ze voor €500 gezien.

Verwijderd

deze heb ik zelf ook ik vind hem erg fijn maar 1 nadeel de oordopjes zijn niet los te krijgen het is namelijk met een keykoort en anders hangt hij aan het snoer

ik weet niet of dit aan jou eisen voldoet

hoogte 58 mm
breedte 39 mm
diepte 10 mm
gewicht 38 gram

ze hebben alle drie een ingebouwde microfoon ik vind het persoonlijk nog niet gek klinken ( tot je op de knoppen drukt )

er zijn 3 uit voeringen
128 mb
128 mb ( met FM radio)
256 mb ( met FM radio) <= deze heb ik zelf ik moet wel zeggen dat ik er al heel wat mp3 spellers heb versleten

http://www.vergelijk.nl/s.../time_x_dpa-41_128mb.html

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 13:40
Achternaam toevallig Bond??? ;) :P
Pagina: 1