Gisteren tijdens een potje World of Warcraft crashte het spel terug naar desktop en aanvankelijk dacht ik dat dit aan het spel zelf lag, maar na reboot begon Windows direct de drie partities van de schijf waar o.a. dus ook WoW op staat, te scannen en vond direct allemaal corrupte gegevens. Hierna bleek dat ik geen enkele Win32 toepassing van de desbetreffende schijf kon starten, bij alle .exe's van vooral spellen werden foutmeldingen gegeven in de trend van "The procedure entry point <<blabla>> could not be found in dynamic library <<Windows-DLL>>". Virusscan en checkdisk haalden niks uit. Inmiddels heeft de PC een nacht uitgestaan en vanmorgen wordt tot mijn grote verbazing de hele schijf niet meer gevonden door het systeem. Het lijkt mij heel sterk dat WoW hier verantwoordelijk voor is geweest, het lijkt me meer een probleem van buitenaf, maar nu is de vraag: heeft mijn schijf daadwerkelijk het loodje gelegd of is er een probleem met de -eventueel corrupte?- partitietabel? iemand ideen?
Systeem:
P4 550 @ 3,4 Ghz (stockspeed)
Sapphire ATI Radeon X800 Pro 256MB
2x (identiek) Maxtor Diamondmax 9 120 GB 8MB cache (programm's op de andere schijf werken normaal naar behoren)
2x 512 MB DDR Ram
Win XP Prof SP1
Systeem:
P4 550 @ 3,4 Ghz (stockspeed)
Sapphire ATI Radeon X800 Pro 256MB
2x (identiek) Maxtor Diamondmax 9 120 GB 8MB cache (programm's op de andere schijf werken normaal naar behoren)
2x 512 MB DDR Ram
Win XP Prof SP1