Beste Tweakers,
omdat Micropoint failliet is verklaard, en Jewel en MyCom nu de support van Micropoint laptops verzorgen verkopen ze bij het bedrijf van m'n pa nu enkele van deze laptops. Het betreft de MicroPoint CY27. Dat is de productnaam die ik van m'n pa te horen heb gekregen. Als ik nu echter op internet naar officiele specs ga zoeken kan ik echter niet veel erover vinden.
Ik vind 2 relevante websites waar iets op te vinden is hierover. Zoeken hier op GOT levert 1 topic op wat wellicht relevant is. Echter alle 3 leveren ze verschillende specs op
De volgende specs heb ik kunnen vinden:
Marktplaza:
CPU: Intel Celeron 1.8 GHz
RAM: 512 MB PC2100 DDR SDRAM
HDD: 20 GB 5400 RPM
Screen: 14.1 TFT XGA
CD-Drive: 24X CD / 8X DVD / 4X CDRW / DVD, CD-RW Combo
Wireless Lan: LAN-Express IEEE 802.11 PCI Adapter
Modem: Built-in 56K Modem and 100 Ethernet Card
Video: 64MB Video 128 Bit w/ 4X AGP
Extra: IEEE 1394 FireWire, TV OUT, DISKETTE, INFRAROOD, ADAPTER EN EEN LAPTOPTAS.
Software: Windows XP Home met licencie, Nero Burnig, Inter Video WIN DVD, Alle
drivers
Van Tweakers - Vraag & Aanbod:
-1,81 Intel Celeron processor
-512 Mb intern geheugen
-30 Gb HD
-CD-R/DVD speler
-3,5" diskettedrive
-ingebouwd draadloos internet
Hier op GoT:
M-Pentium P4 2,20GHZ
512MB Ram
Er zit Bluetooth en W-lan op, B-variant
En verder de standaard hardware die bij alle CY27's zit.
Er wordt verder verwezen naar de website van ComPal, echter deze website heeft fouten op de pagina, en dus kan ik daar óók niet naar de correcte specs zoeken. Wat zijn dan wel de goede specs hiervan? Google en GoT kan ik verder geen betere details mee vinden.
De aanname die ik doe is in ieder geval als volgt:
Celeron 1,8Ghz
512MB Geheugen
20GB HD
CDR/DVD combodrive
Wireless 802.11g
En om dan zelf ook maar een beetje offtopic te eindigen, is deze laptop een bedrag van 200€ waard? Of zijn er mensen die zeggen, blijf van MicroPoint af, daar komt alleen maar ergernis van?
omdat Micropoint failliet is verklaard, en Jewel en MyCom nu de support van Micropoint laptops verzorgen verkopen ze bij het bedrijf van m'n pa nu enkele van deze laptops. Het betreft de MicroPoint CY27. Dat is de productnaam die ik van m'n pa te horen heb gekregen. Als ik nu echter op internet naar officiele specs ga zoeken kan ik echter niet veel erover vinden.
Ik vind 2 relevante websites waar iets op te vinden is hierover. Zoeken hier op GOT levert 1 topic op wat wellicht relevant is. Echter alle 3 leveren ze verschillende specs op
De volgende specs heb ik kunnen vinden:
Marktplaza:
CPU: Intel Celeron 1.8 GHz
RAM: 512 MB PC2100 DDR SDRAM
HDD: 20 GB 5400 RPM
Screen: 14.1 TFT XGA
CD-Drive: 24X CD / 8X DVD / 4X CDRW / DVD, CD-RW Combo
Wireless Lan: LAN-Express IEEE 802.11 PCI Adapter
Modem: Built-in 56K Modem and 100 Ethernet Card
Video: 64MB Video 128 Bit w/ 4X AGP
Extra: IEEE 1394 FireWire, TV OUT, DISKETTE, INFRAROOD, ADAPTER EN EEN LAPTOPTAS.
Software: Windows XP Home met licencie, Nero Burnig, Inter Video WIN DVD, Alle
drivers
Van Tweakers - Vraag & Aanbod:
-1,81 Intel Celeron processor
-512 Mb intern geheugen
-30 Gb HD
-CD-R/DVD speler
-3,5" diskettedrive
-ingebouwd draadloos internet
Hier op GoT:
M-Pentium P4 2,20GHZ
512MB Ram
Er zit Bluetooth en W-lan op, B-variant
En verder de standaard hardware die bij alle CY27's zit.
Er wordt verder verwezen naar de website van ComPal, echter deze website heeft fouten op de pagina, en dus kan ik daar óók niet naar de correcte specs zoeken. Wat zijn dan wel de goede specs hiervan? Google en GoT kan ik verder geen betere details mee vinden.
De aanname die ik doe is in ieder geval als volgt:
Celeron 1,8Ghz
512MB Geheugen
20GB HD
CDR/DVD combodrive
Wireless 802.11g
En om dan zelf ook maar een beetje offtopic te eindigen, is deze laptop een bedrag van 200€ waard? Of zijn er mensen die zeggen, blijf van MicroPoint af, daar komt alleen maar ergernis van?
[ Voor 3% gewijzigd door F-Tim op 07-04-2005 15:57 ]
Wanna play?