[php]
ik heb een upload scriptje en alles werkt goed, alleen zit ik met een probleem als het bestand al bestaat (op de plaats waar ik het naartoe upload) dan wil ik dat de melding gegeven word "dit bestand bestaat al blabla.. wilt u het overschrijven" en dan dus een formpje en als er ja gedrukt word dat hij het bestand overschrijft. maar hoe geef ik de "value" van mn 1e formpje (<input type='file' name='document' >) " aan mn 2e formpje. (value='$_FILES[document]' werkt dus niet)
dit is dus mn 2e formpje:
ik heb een upload scriptje en alles werkt goed, alleen zit ik met een probleem als het bestand al bestaat (op de plaats waar ik het naartoe upload) dan wil ik dat de melding gegeven word "dit bestand bestaat al blabla.. wilt u het overschrijven" en dan dus een formpje en als er ja gedrukt word dat hij het bestand overschrijft. maar hoe geef ik de "value" van mn 1e formpje (<input type='file' name='document' >) " aan mn 2e formpje. (value='$_FILES[document]' werkt dus niet)
dit is dus mn 2e formpje:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| elseif (file_exists($relatiemap . $bestandsnaam) && $_POST[overschrijven] != 'ja') { echo "<tr class='donker' height='70'>"; echo "<td class='links_midden'></td>"; echo "<td> <b> De bestandsnaam bestaat al!<br> Weet u zeker dat u het bestaande bestand wilt vervangen?</b><br>"; //print_r($_FILES); //echo $_FILES[document]; echo "<form method='post' action='' enctype='multipart/form-data'>"; echo "<input type='hidden' name='action' value='upload'>"; echo "<input type='hidden' name='overschrijven' value='ja'>"; --> echo " <input type='file' name='document' value='$_FILES[document]'><br>"; echo "<input type='submit' value='ja'>"; echo "</form>"; echo "</td>"; echo "<td class='rechts_midden'></td>"; echo "</tr>"; |