Als ik mijn USB stick/MP3 speler in mijn PC stop verschijnt er een pop-upscherm van Windows met de vraag "Wat wilt u dat Windows doet?". In de lijst van keuzemogelijkheden staat "Play met Musicmatch Jukebox" terwijl dat programma allang verwijderd is.
Klik hier voor de afbeelding: Afbeelding "Wat wilt u dat Windows doet?"
- Het programma staat niet in de lijst van 'Software' bij Configuratiescherm
- Ook in het register van Windows vind ik geen enkele verwijzing naar dit programma
- Het pop-upscherm komt niet als proces in de lijst bij Windows Taakbeheer dus ik kan ook niet achterhalen welke service verantwoordelijk is voor dit pop-upscherm, dus ook niet waar hij deze informatie vandaan haalt.
- Ik heb op GOT gezocht.
- Ik heb met Google gezocht en daarmee verschillende tweakwebsites bekeken.
Ik heb geen informatie kunnen vinden wat met dit probleem te maken heeft.
Weet iemand waar Windows deze informatie opslaat en of dit te verwijderen is?
Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor "Meldingen aanpassen" dat via de rechtermuisknop te vinden is bij de system tray. Daar staan dan ook allerlei programma's in die allang weg zijn.
Klik hier voor de afbeelding: Afbeelding "Meldingen aanpassen"
Als ik mijn USB stick/MP3 speler in mijn PC stop verschijnt er een pop-upscherm van Windows met de vraag "Wat wilt u dat Windows doet?". In de lijst van keuzemogelijkheden staat "Play met Musicmatch Jukebox" terwijl dat programma allang verwijderd is.
Klik hier voor de afbeelding: Afbeelding "Wat wilt u dat Windows doet?"
- Het programma staat niet in de lijst van 'Software' bij Configuratiescherm
- Ook in het register van Windows vind ik geen enkele verwijzing naar dit programma
- Het pop-upscherm komt niet als proces in de lijst bij Windows Taakbeheer dus ik kan ook niet achterhalen welke service verantwoordelijk is voor dit pop-upscherm, dus ook niet waar hij deze informatie vandaan haalt.
- Ik heb op GOT gezocht.
- Ik heb met Google gezocht en daarmee verschillende tweakwebsites bekeken.
Ik heb geen informatie kunnen vinden wat met dit probleem te maken heeft.
Weet iemand waar Windows deze informatie opslaat en of dit te verwijderen is?
Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor "Meldingen aanpassen" dat via de rechtermuisknop te vinden is bij de system tray. Daar staan dan ook allerlei programma's in die allang weg zijn.
Klik hier voor de afbeelding: Afbeelding "Meldingen aanpassen"