Ik heb een heel simpel voorbeeldje gemaakt:
Echter als ik dit run en ik druk op de button "Log in" dan ben ik bij de volgende postback/reload van de pagina pas ingelogd
Hetzelfde geld voor de de "Log uit" button. Als ik hierop druk ben ik bij de volgende postback pas uitgelogd.
NOG erger: als ik nu op login druk en daarna direct op logout dan ben ik ingelogd
Ik ben nog niet erg lang bezig met ASP.NET dus ik zou het op prijs stellen als ik niet meteen vierkant uitgelachen zou worden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| <%@ Page Language="VB" %>
<script runat="server">
Sub Page_Load()
If Not Page.IsPostback Then
Response.Write("Geen Postback!<br>")
Else
Response.Write("Postback!!<br>")
End If
Response.Write("Ik ben er altijd!<br>")
TestLogin
End Sub
Sub TestLogin()
If Session("Ingelogd") = "Ja" Then
Response.Write("U bent ingelogd!<br>")
Else
Response.Write("U ben niet ingelogd, opbokken!<br>")
End If
End Sub
Sub Button1_Click(sender As Object, e As EventArgs)
Session("Ingelogd") = "Ja"
End Sub
Sub Button2_Click(sender As Object, e As EventArgs)
Session("Ingelogd") = Nothing
End Sub
</script>
<html>
<head>
</head>
<body>
<form runat="server">
<asp:Button id="Button1" onclick="Button1_Click" runat="server" Text="login"></asp:Button>
<asp:Button id="Button2" onclick="Button2_Click" runat="server" Text="logout"></asp:Button>
<!-- Insert content here -->
</form>
</body>
</html> |
Echter als ik dit run en ik druk op de button "Log in" dan ben ik bij de volgende postback/reload van de pagina pas ingelogd
Hetzelfde geld voor de de "Log uit" button. Als ik hierop druk ben ik bij de volgende postback pas uitgelogd.
NOG erger: als ik nu op login druk en daarna direct op logout dan ben ik ingelogd
Ik ben nog niet erg lang bezig met ASP.NET dus ik zou het op prijs stellen als ik niet meteen vierkant uitgelachen zou worden