2 dezelfde netwerkkaarten in 1 systeem?

Pagina: 1
Acties:

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Kan dat?

want ik krijg binnekort ADSL, dus nog een extra netwerkkaart nodig.

Ik wou er nog een sitecom bijzetten.

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ja dat kan heb ik ook :)

Verwijderd

Dat kan zeker , maar 't is ni aan te raden . En voor ADSL is zo'n El Cheapo Realtech zeker goed genoeg . kosten 500 BEF

• JoNaTHaN(NL)
Op dinsdag 09 januari 2001 18:30 schreef real_raichu70 het volgende:
Dat kan zeker , maar 't is ni aan te raden . En voor ADSL is zo'n El Cheapo Realtech zeker goed genoeg . kosten 500 BEF
Hoezo is dat niet aan te raden dan???

En wat bedoel je hiermee : En voor ADSL is zo'n El Cheapo Realtech zeker goed genoeg???????

Zo'n sitecom kaartje kost maar iets van 40 tot 50 piek hoor....

Oja ik heb trouwens ook adsl en heb ook gewoon 2 sitecom netwerkkaartjes in me comp gedaan hor werkt prima :)

Verwijderd

500 BEF = F27,50 (ongeveer dan). Volgens mij zit op die Sitecom een Realtek chipset. Ik zou er iig niet meer dan F30,- voor betalen. 40-50 is teveel.

Verwijderd

Target kaartje hier . En een Arowana Realtech 10/100

• Koffie
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoezo is dat niet aan te raden dan???
Beheersmatig kan dit bij bepaalde OSen een beetje moeilijk zijn.
Bij. NT4.0 ...scheelt de naam 1 character , en als de andere ook nog eens via DHCP een IP krijgt, moet je elke keer uitvogelen welke ook al weer voor welk subnet was.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• JoNaTHaN(NL)
Op dinsdag 09 januari 2001 18:36 schreef Straatje het volgende:
500 BEF = F27,50 (ongeveer dan). Volgens mij zit op die Sitecom een Realtek chipset. Ik zou er iig niet meer dan F30,- voor betalen. 40-50 is teveel.
Oke om die reden kan ik er nog wel inkomen ja dat je in de war raakt maar t kan opzig als je het bij 2 houd best.

En ik zeg 40 tot 50 maar dan zit er wel UTP+kabel bij en t hangt er gewoon vanaf waar je het koopt
Pagina: 1