Hallo,
Ik heb voor een klant een Asus MyPal 730 PDA ingekocht. Hierbij zat ook het Tom Tom pakket, met een GPS ontvanger van Asus GPS-BT100.
Ik heb een aantal problemen met de installatie van het Tom Tom pakket op deze PDA.
Bij de installatie van het Tom Tom pakket krijgen zowel ik als de klant een aantal problemen:
Bij het Tom Tom navigatiepakket:
The program you have installed may not display properly
because it was designed for a previous version of
Windows Mobile software.
Deze melding krijg ik op de PDA te zien. De installatie gaat gewoon verder, alleen de melding blijft staan. Als ik op ‘OK’ klik dan komt de melding opnieuw. Als de installatie afgerond is, dan zou de PDA een melding moeten krijgen dat de installatie is afgerond en dat de PDA opnieuw opgestart moet worden. Dit gebeurt dus niet.
Het OS is “Microsoft Windows Mobile 2003 Second Edition”. Dat deze niet geschikt zou zijn met Tom Tom lijkt me vreemd omdat ik al meerdere van deze complete pakketten heb verkocht (PDA + GPS + Tom Tom) en deze werken wel.
De volgende melding krijg ik tijdens het installeren van de kaarten (Benelux):
TomTom Setup
Setup: internal problem. Cannot initialize API.
Please restart setup
Wat ik al geprobeerd heb:
- soft reset voor de installatie;
- hard reset, en dan pas installeren;
- soft reset voor en na de installatie.
Verder weet ik niet meer wat ik kan en moet doen.
help!
Ik heb voor een klant een Asus MyPal 730 PDA ingekocht. Hierbij zat ook het Tom Tom pakket, met een GPS ontvanger van Asus GPS-BT100.
Ik heb een aantal problemen met de installatie van het Tom Tom pakket op deze PDA.
Bij de installatie van het Tom Tom pakket krijgen zowel ik als de klant een aantal problemen:
Bij het Tom Tom navigatiepakket:
The program you have installed may not display properly
because it was designed for a previous version of
Windows Mobile software.
Deze melding krijg ik op de PDA te zien. De installatie gaat gewoon verder, alleen de melding blijft staan. Als ik op ‘OK’ klik dan komt de melding opnieuw. Als de installatie afgerond is, dan zou de PDA een melding moeten krijgen dat de installatie is afgerond en dat de PDA opnieuw opgestart moet worden. Dit gebeurt dus niet.
Het OS is “Microsoft Windows Mobile 2003 Second Edition”. Dat deze niet geschikt zou zijn met Tom Tom lijkt me vreemd omdat ik al meerdere van deze complete pakketten heb verkocht (PDA + GPS + Tom Tom) en deze werken wel.
De volgende melding krijg ik tijdens het installeren van de kaarten (Benelux):
TomTom Setup
Setup: internal problem. Cannot initialize API.
Please restart setup
Wat ik al geprobeerd heb:
- soft reset voor de installatie;
- hard reset, en dan pas installeren;
- soft reset voor en na de installatie.
Verder weet ik niet meer wat ik kan en moet doen.
help!