[Logitech] Cordless desktops storen elkaar

Pagina: 1
Acties:

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40
In een pand heb ik een aantal (10) cordless desktops liggen van Logitech. Software netjes geinstalleerd, en netjes los geconnect met elkaar. Dus eerst desktop nr 1, dan lang wachten en dan desktop nr2. Nu is het zo dat het een hele tijd goed gaat, maar op een gegeven moment, gaan 2 desktops elkaar storen. Dus als nr1 typt, kan nr2 niet typen (het is nog niet zo erg dat als nr1 typt, het bij nr2 op zijn scherm komt). Dus na een x-tijd verliest ie zijn settings. De receivers liggen naast elkaar (kan ook niet anders want er staan telkens 2 bureaus met de kopse kanten aan elkaar).
Weet iemand waar dit probleem door wordt veroorzaakt? Vreemde is dat het een hele tijd goed gaat, en opeens kapt ie ermee.
Ik zit er sterk aan te denken om weer wired tb's en muizen aan te schaffen want dit is een ramp!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je de kanalen wel veranderd ?

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Logitech gebruikt maar 4 verschillende kanalen, toch? Ik denk eerlijk gezegd dat het niet mogelijk is om ze altijd storingsvrij te houden.
Edit:
Ik neem aan dat je deze al gelezen had?

[ Voor 53% gewijzigd door JanPedaal op 07-04-2005 15:15 . Reden: linkje toegevoegd ]

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility