Toon posts:

Medion TV tunerkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

heb onlangs Windows XP opnieuw geïnstalleerd en nu heb ik problemen met mijn TV tunerkaart. Na lang zoeken heb ik de drivers (Philips tv tuner) gevonden voor deze kaart. Ik gebruik het programma Medion Power Cinema en bij automatisch scannen naar kanalen, vindt ie geen enkel kanaal. Er blijft gewoon ruis op mijn scherm. Ik moet er wel bij vertellen dat ik geen driver gevonden heb voor de netwerk- en ethernetkaart en ook niet voor de PCI multimedia controller (of zoiets). Misschien is dit de oorzaak? Zo ja, waar vind ik deze driver? Mijn PC is een Medion 8080.

Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je wilt kan ik je de drivers wel doorsturen, ik heb de 8080XL zelf ook en ze staan gewoon op m'n harde schijf. Overigens denk ik wel dat je ze op http://www.medion.com ook wel kan vinden maar die website doet wel vaker vaag :P

Verwijderd

De drivers voor deze kaart bestaan uit twee delen. Deze moeten beide, in de juiste volgorde, geinstalleerd worden. Anders doet ie het gewoon niet. Het feit dat je een fout hebt met een PCI multimedia controller geeft al aan dat je een van de twee niet gedaan hebt.
Download de juiste drivers van Medion.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op die website van medion alle nodige drivers gedownload, dacht ik althans...
blijkbaar is dit niet voldoende. in welke volgorde moet ik die dan installeren?
amour021: ik zou het fantastisch vinden mocht je me die drivers kunnen bezorgen!
indien niet te zwaar, mail je ze naar jan.meeuws@skynet.be ??? Merci!!!!!!!!!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:25:
Ik heb op die website van medion alle nodige drivers gedownload, dacht ik althans...
blijkbaar is dit niet voldoende. in welke volgorde moet ik die dan installeren?
amour021: ik zou het fantastisch vinden mocht je me die drivers kunnen bezorgen!
indien niet te zwaar, mail je ze naar jan.meeuws@skynet.be ??? Merci!!!!!!!!!
Ik moet nu dringend door maar ik zal ze vanavond doorsturen (indien je tegen dan de oplossing nog niet hebt gevonden :))

* Admiral Freebee loopt snel door

Verwijderd

Topicstarter
merci! ik kijk er naar uit!
Pagina: 1