Toon posts:

6 iso's in een DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 6 iso's van Suse Enterprice Server gedownload eval versie. En ik wil ze branden op een DVD, maar dan ik wil ze wel botabale hebben en ook installeerbare hebben. Zoals Suse 9.2 die op dvd is uitgebracht. Kan ik dat mieschien in Nero instellen. Zo wel, kan iemand mij uitlegen hoe.

Ik heb het gehoord en ooit ergens gelezen dat iets met iso combiner te maken heeft, dat het een bepalde software is. Ik heb niet kunnen vinden in google.

Met vriendelijke groet,

Azerix

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 14:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Een ISO is een CD Image. Ik denk dat je ze handmatig moet gaan uitpakken en alles los branden op CD. Daarna de CD bootable maken.

Verder snap ik niet wat je met 'combiner' bedoelt en is je topic erg moeilijk te lezen.

PS: Groetjes hoef je ook niet te doen ;)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Mij goed in het geheugen gedoken, maar ik weet dat het topic ergens in mijn favouriten zat.

Dit was niet mogelijk omdat je volgens mij nog niet kon booten van dvd. Je zit dus helaas gebonden aan cd's voorlopig. In dat topic waren een paar linkjes dat er een paar fabrikanten ermee bezig waren.

Linkje kan ik op dit moment niet meer vinden... |:( excuses (held met search ben ik ook niet)

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
volgens mij kun je wel booten van dvd, of je van een dvd image kunt booten weet ik niet maar van een gewone dvd wel, heb namelijk hier een versie van mandrake liggen die dat wel kan.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• Seth4Chaos
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Seth4Chaos

that's me...

waarom download je niet gewoon de DVD-iso?
http://www.novell.com/pro...l/downloads/ftp/eval.html

Mistakes are proof that you are trying...

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Misschien dat je iets aan dit documentje hebt :)
Dit is SUSE Professional en de TS wil SLES9 installeren.

[ Voor 56% gewijzigd door JoetjeF op 07-04-2005 13:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gezocht in got, ik heb wel paar topics gevonden, maar ze waren niet echt opgelost. Ik weet dat het wel kan. Ik ben lid van C' T magazine. Ik krijg altijd een tijdschrift van hun en dit keer heb ik DVD gekregen van Suse Linux Profesionel 9.2. Ze hebben van 4 cd's een DVD gemaakt. Het gaat over Linux Nterprice server.

Hoe hebben ze dat voor erlkaar gekregen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 13:23 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik meen dat je deze iso's gewoon aan elkaar kunt catten (cat file1.iso file2.iso .. filen.iso > dvd.iso) en dat dan op cd kunt branden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
In het documentje die Joetief gaf, er wordt niet uitgelegd hoe gebrandt moet worden ,maar wel hoe de structuur eruit moet zien. Nou in iedere geval met jouw informatie ben ik een stap verder. Maar mijn doel heb ik nog niet bereikt.

Heeft iemand anders een ander suggestie?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
Simpel antwoord: het kan niet (denk ik).

[ Voor 15% gewijzigd door Wilke op 07-04-2005 17:50 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
wat je zou kunnen proberen:

ultraiso gebruiken om bootrecord & -catalog van cd1 te extracten, van de iso's alle bestanden (die er in zitten) in een folder smijten, iso bouwen van deze folder, bootrecord&catalog er weer inschrijven (met ultraedit in die grote iso dus) en vervolgens 't zooitje op een dvd fikken

[ Voor 14% gewijzigd door MissingDog op 08-04-2005 15:37 ]

Pagina: 1