Toon posts:

Q-Tec USB case wordt niet herkend in 2K, malfunction in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een hele tijd aan het stoeien (3 weken of zo) met mijn Q-TEC USB 2.0 case (is recent gekocht) om een 3,5" HD aan mijn PC te hangen. Onder win2000 is het een drama (9 van de 10 keer wordt de Q-TEC niet gevonden) en onder XP krijg ik een foutmelding dat het USB device een malfunction heeft (lijkt me ook niet echt goed).

1) Heeft iemand ervaring met die Q-TEC cases en deze problemen?

2) Ik ben nu met de shop bezig om de case te ruilen. Bij de shop hebben ze ook een Spire case, en bij een andere winkel kan ik een Zynet kopen. Welke zou volgens jullie ervaring het beste zijn? Er is noch op GoT, noch op Google iets te vinden over user ervaringen met deze cases.

Bedankt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat is de exacte foutmelding? Zie je ook iets nuttigs in de Event Viewer?

Wat betreft 2), daarvoor verwijs ik je naar [rml][ Ervaringen] Externe harde schijven en behuizingen[/rml]. Dat zou hier compleet offtopic zijn. Ik heb je topictitel dan ook gefixt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 07-04-2005 11:11 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:06:
1) Heeft iemand ervaring met die Q-TEC cases en deze problemen?
Nee, maar ook hiervoor heb ik een faqje in de ervaringen topic gezet:
-probeer eens via een usb hub
-probeer eens usb2 support uit te schakelen in je bios (dus usb1.1 support)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt balusc.. sorry voor 2) ben al een hele tijd niet op GoT geweest (want alles draaide zonder problemen :)

de exacte foutmelding van XP is in een soortement geel pop-up windowtje:

USB device not recognized. One of the USB devices attached to this computer has malfunctioned, and Windows does not recognize it. For assistance in solving this problem, click this message.

verder vond ik nog in event log :

- The system failed to flush data to the transaction log. Corruption may occur

- An error was detected on device \Device\Harddisk1\D during a paging operation.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

verder vond ik nog in event log :

- The system failed to flush data to the transaction log. Corruption may occur

- An error was detected on device \Device\Harddisk1\D during a paging operation
WinXP en/of Win2K?

Check dit eens: [google=site:microsoft.com The system failed to flush data to the transaction log. Corruption may occur] :)

Verwijderd

Topicstarter
de foutmeldingen zijn in XP event viewer

maaruh, zou het wellicht een warmte gerelateerd probleem kunnen zijn? de case is vrij dicht, en er zit een 250GB Western Digital disk in.. en steeds na een tijdje stopt de case met werken.... hmmm vanavond even testen met open case
Pagina: 1