[outlook] Kan niet opstarten, wachtwoord scherm

Pagina: 1
Acties:

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
Beste Tweakers,

Na jarenlang trouw geweest aan mijn mozilla/thunderbird moet ik toch switchen naar Outlook vanwege mijn mobiliteit, ik wil een centrale server voor mijn mail(IMAP) en agenda. Dit wil ik bereiken middels een VPN verbinding. Gisteren starte ik mijn outlook voor het eerst op en kwam vervolgens in een wizard terecht. I koos hiervoor een microsoft exchange server die lokaal geinstalleerd is. Ik gebruik een Microsoft Exchange equivelant genaamd Mdaemon en Mdaemon Groupware.

Het probleem:

Als ik mijn Outlook weer opstart krijg ik het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: http://tux.tweakdsl.nl/outlook-error.gif

Om een of andere reden kan ik niet inloggen, ik weet zeker dat mijn password goed is. Maar goed, nu wil ik ALLE instellingen van Outlook verwijderen zodat ik weer opnieuw kan beginnen, alleen kom ik niet verder dan dit. Als je goed kijkt zie je linksboven ook de configureren-status-scherm, het lijkt eropdat iets mis is, een vastloper ofzo?

IK heb al gekeken in mijn Application Data folder. alles verwijderd, maar tevergeefs.

Hopelijk kunnen jullie me helpen. thank you

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

Weet je zeker dat je connectie moet maken met een "exchange server"? Voor zover ik weet zijn er geen andere email servers die precies zo werken. Daarom kan je ook alleen maar met outlook op een exchange server komen.

maar als ik me vergis zal ik zo wel verbeterd worden.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• goodfella
Good point, ik weet dat niet zeker, maar hoe dan ook. Er moet toch wel een manier zijn waarop ik alle outlook settings weer kan verwijderen en opnieuw kan beginnen?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
In het configuratiescherm van Windows kun je kiezen voor Post of E-Mail. Daarin kun je alle aanwezige profielen verwijderen en de daarbij horende instellingen. Als je daarna Outlook start dan zou je alles weer eens opnieuw in moeten kunnen stellen.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

zekers... configuratiescherm en dan "post" (of mail)

of als je echt helemaal opnieuw wil beginnen kan je in outlook zelf onder het menu "help" de optie "analyse en herstel" kiezen.

edit:
spuit 11 :P

[ Voor 16% gewijzigd door JohnD op 07-04-2005 11:47 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• goodfella
Thanx guys, ik voel me nu een supercomputer noob nu. Wel met linux overweg maar niet MS, it's a shame |:(
Pagina: 1