Ik heb een probleem met office, als ik een bestaand document open, krijg ik na 1 minuut, of na een handeling zoals opslaan de foutmelding dat word, excel oid moet worden afgesloten omdat er fouten zijn gegenereerd bla bla
Als ik gewoon word of excel open via start, programma's werkt het wel, ik kan dan gewoon werken, geen problemen, alleen als ik een bestaand document open krijg ik dit probleem, op andere pc's deze documenten openen geeft geen problemen.
Modver: 5.1.2600.1217
Offset: 0003aed
Modname: ntdll.dll
Ik heb de search gebruikt en het volgende gecontroleerd/geprobeerd:
- Het is een legale versie met een legale key
- Office update gedaan, sp3
- In het register bij hkey local machine, software, microsoft, office de rechten aangepast, huidige gebruiker full controll gegeven en eigenaar gemaakt
- Office XP volledig opnieuw geinstalleerd, eerst oude verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd.
Al deze dingen mochten helaas niet helpen.
Iemand nog een idee?
edit: gebruik Windows XP met SP1
Als ik gewoon word of excel open via start, programma's werkt het wel, ik kan dan gewoon werken, geen problemen, alleen als ik een bestaand document open krijg ik dit probleem, op andere pc's deze documenten openen geeft geen problemen.
Modver: 5.1.2600.1217
Offset: 0003aed
Modname: ntdll.dll
Ik heb de search gebruikt en het volgende gecontroleerd/geprobeerd:
- Het is een legale versie met een legale key
- Office update gedaan, sp3
- In het register bij hkey local machine, software, microsoft, office de rechten aangepast, huidige gebruiker full controll gegeven en eigenaar gemaakt
- Office XP volledig opnieuw geinstalleerd, eerst oude verwijderd en vervolgens opnieuw geinstalleerd.
Al deze dingen mochten helaas niet helpen.
Iemand nog een idee?
edit: gebruik Windows XP met SP1
[ Voor 3% gewijzigd door Ora et Labora op 07-04-2005 10:56 ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?