Nou, oke zal de situatie even zo snel mogelijk en duidelijk uitleggen. Heb hier dus een sub liggen van altec-lansing die uit een 2.1 setje komt die ooit bij een dell pc werd verkocht. Nou die sat zijn met een enkeltje filipsteinen. Die sub leeft nog en nu wil ik die aan sluiten op een 2 keer 50watt rms (4 / 8 ohm) Teac versterker. Hij heef namelijk een dubbele bobine. Dus 4 draadjes
. Nou denk je ... wat is het probleem? de versterker die bij de subkast in zit die leeft dus niet meer.. en laat nou net zijn dat daar ook de filter op/in zat...
.
Dus mijn vraag. Kan iemand me meehelpen omgauw een standaard filtertje (wat weerstanden etc) om dit sub af tekappe op bv 250hz? dus dat hij van 0 tot 250hz bereik heeft.... Nog beter dat hij tussen de 50 en 250 speelt.
Sorry voor deze vraag maar ik ben zelf echt compleeeeet noob op het gebied van filters etc...
O ja ik heb soldeer skills
Dus mijn vraag. Kan iemand me meehelpen omgauw een standaard filtertje (wat weerstanden etc) om dit sub af tekappe op bv 250hz? dus dat hij van 0 tot 250hz bereik heeft.... Nog beter dat hij tussen de 50 en 250 speelt.
Sorry voor deze vraag maar ik ben zelf echt compleeeeet noob op het gebied van filters etc...
O ja ik heb soldeer skills