AMD 64 3500+ & Windows XP 64-bit OEM

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• ikwilhet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 20:45

ikwilhet

Opinions are like assholes!

Topicstarter
Ik ga binnenkort AMD 64 3500+ (Venice! ivm geheugencontroller) & Windows XP 64-bit OEM kopen.
Het probleem is echter dat beide producten begin april in de schappen zouden moeten liggen, maar zie ze nergens in de pricewatch?

Iemand een idee wanneer ik deze combi kan kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door ikwilhet op 07-04-2005 10:26 ]

Everybody has one :P

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

voor zover ik weet is XP64 alleen RTM gegaan hij is vooralsnog nog niet te koop OEM houd ook in dat je het bij een PC geleverd krijgt niet bij een proc

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ikwilhet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 20:45

ikwilhet

Opinions are like assholes!

Topicstarter
ShadowBumble schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:25:
voor zover ik weet is XP64 alleen RTM gegaan hij is vooralsnog nog niet te koop OEM houd ook in dat je het bij een PC geleverd krijgt niet bij een proc
Ik hoor van verschillende bedrijven dat het bij een CPU+MOBO+HDD ook geen probleem is om OEM licentie te verkrijgen?

Everybody has one :P

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:48
Ik geloof dat je bij de aankoop van alléén een HD al recht hebt op de aanschaf van een OEM licentie.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je kan windows oem al kopen als je 1 ding koopt voor in de pc , zolang het geen kabels zijn.
dus een hd of een geluidskaart of een proc. enz....

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:33
ikwilhet schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:24:
Ik ga binnenkort AMD 64 3500+ (Venice! ivm geheugencontroller) & Windows XP 64-bit OEM kopen.
Het probleem is echter dat beide producten begin april in de schappen zouden moeten liggen, maar zie ze nergens in de pricewatch?

Iemand een idee wanneer ik deze combi kan kopen?
Je weet ook zeker dat de rest van je hardware al XP64 compatible is? Het mag dan zijn dat je 32-bits programmatuur kan draaien, de drivers moeten echter wel 64bits compatible zijn(zijn er nog niet bijster veel)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon geduld hebben tot het in de PW verschijnt. Er kunnen meerdere redenen zijn: of het is nog niet officieel op de reguliere markt verschenen, of het is nog niet in Nederland beschikbaar :)

Nutteloos topic, dicht dus.

Overigens ..
(Venice! ivm geheugencontroller)
Ik heb nog nooit een A64 zónder geheugencontroller gezien, to be honest 8)7 ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.