Ik had SoftFSB gedownload om het eens te proberen. Helaas geen ondersteuning voor mijn ABIT BE6-2. Ik dacht, ach dan kijk ik toch even wat 'ie bij een ABIT BH6 doet, kan toch geen kwaad want het gaat alleen om de FSB. Slidertje verschoven en toegepast, ging fout want de snelheid dook omlaag...
Dus maar meteen de PC gereset om alles weer normaal te krijgen. Maar wat gebeurde er? Een continu pieptoon en een melding van het "Award BootBlock" dat er geen floppy in drive A zat! Ik schrok me dus echt het apelazerus want dit leek erop alsof m'n BIOS vernaggeld was...
Gelukkig verholp een nieuwe reset het probleem en alles draait nu weer normaal.
Maar wat kan in godsnaam ervoor gezorgd hebben dat mijn BIOS-beveiliging, het BootBlock dus, actief werd???? Het BIOS was namelijk niet vernield...
Dus maar meteen de PC gereset om alles weer normaal te krijgen. Maar wat gebeurde er? Een continu pieptoon en een melding van het "Award BootBlock" dat er geen floppy in drive A zat! Ik schrok me dus echt het apelazerus want dit leek erop alsof m'n BIOS vernaggeld was...
Gelukkig verholp een nieuwe reset het probleem en alles draait nu weer normaal.
Maar wat kan in godsnaam ervoor gezorgd hebben dat mijn BIOS-beveiliging, het BootBlock dus, actief werd???? Het BIOS was namelijk niet vernield...