Momenteel ben ik bezig met de beveiliging van een Terminal Service server. Op deze server kunnen de gebruikers hun exchange email ophalen via Outlook.
Nu is mijn vraag als volgt (heb er nog geen antwoord op kunnen vinden):
Momenteel is de beveiliging van de mail op de client computer geregeld en niet op exchangeniveau. Dit wil ik ook graag zo laten, waardoor ik dus op de TS server ook op client niveau de mailscan moet regelen. Hier komt het probleem, daar Norton aangeeft dat er een pop-scanner bij zit, maar zoals jullie al weten is exchange geen pop-mail.
Ben ik toch in staat de TS te beveiligen met een clientversie (speciaal voor server) of dien ik de exchange server te gaan beveiligen.
Ik hoop op een antwoord vanuit ervaringen met bovenstaande problematiek.
Nu is mijn vraag als volgt (heb er nog geen antwoord op kunnen vinden):
Momenteel is de beveiliging van de mail op de client computer geregeld en niet op exchangeniveau. Dit wil ik ook graag zo laten, waardoor ik dus op de TS server ook op client niveau de mailscan moet regelen. Hier komt het probleem, daar Norton aangeeft dat er een pop-scanner bij zit, maar zoals jullie al weten is exchange geen pop-mail.
Ben ik toch in staat de TS te beveiligen met een clientversie (speciaal voor server) of dien ik de exchange server te gaan beveiligen.
Ik hoop op een antwoord vanuit ervaringen met bovenstaande problematiek.
FON - WiFi for Everyone | Flickr