+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
MM / BCC
Ik zou zeggen struin eens een stad af
Ik zou zeggen struin eens een stad af
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
nou ik vind niet dat mm veel verschillende heeft, maar dat is logisch het aanbod is zo groot ze moeten wel een selectie maken.
dus zo`n aanbod als je op sommige webshops ziet (mp3man ofzo) dat zal je echt nooit in een winkel zien.
dus zo`n aanbod als je op sommige webshops ziet (mp3man ofzo) dat zal je echt nooit in een winkel zien.
mediamarkt, hebben ze er erg veel naast elkaar, stuk of 30, minimaal
tenminste in enschede en rotterdam, dus ga zelf maar ff kijken dan, zo'n moeite is het toch niet
tenminste in enschede en rotterdam, dus ga zelf maar ff kijken dan, zo'n moeite is het toch niet
PSN: djmurcielago
Dixons ben ik geweest, viel tegen. Zal idd 's bij mm en bcc kijken, tnx!
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
http://www.mp3man.nl zit in Rotterdam. Ook wel de moeite waard
Verwijderd
dixons is ook een klein k*t zaakje hoor.dat kan je verwachten, mp3man heeft een hoop spul idd maar ben er nog nooit geweest. maar van alle normale shops zal media het emest hebben, maar nogmaals toch een kleine greep uit het hele mp3 assortimentWijnands schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:18:
Dixons ben ik geweest, viel tegen. Zal idd 's bij mm en bcc kijken, tnx!
Voordat ik mijn Archos Gmini 400 via internet op mp3spelers.nl had gekocht, ben ik het ding eerst gaan bekijken bij de MediaMarkt. Want zoals iedereen hier al zegt, daar kan je prima aan alles zitten en goed bekijken.
Bel wat winkels op en vraag of ze veel voorraad hebben.
Daarnaast zou je misschien zelfs kunnen overwegen om er gewoon een keer langs te gaan. Mediamarkt is een aanrader, en verder kun je de Pricewatch gebruiken om wat winkels op te sporen.
Daarnaast zou je misschien zelfs kunnen overwegen om er gewoon een keer langs te gaan. Mediamarkt is een aanrader, en verder kun je de Pricewatch gebruiken om wat winkels op te sporen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()