Virtual PC en Newsleecher + FTDv3

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga binnenkort een Powerbook kopen met 1,5 gb Ram. Op dit moment werk ik nog met een Wintel laptop en gebruik veelvuldig Newsleecher en FTDv3. Nu vraag ik mij af of deze 2 applicaties werken onder Virtual PC op de Powerbook. Ik kan op dit moment nl. geen equivalenten voor de Mac vinden die exact hetzelfde gebruiksgemak en functionaliteit bieden als deze 2 apps (alhoewel dat misschien erg subjectief is).

Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? En maakt het dan nog uit of ik Win98 installeer of Win XP? Hoe lichter hoe beter, toch?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
dr moet vast wel een usenet-app zijn voor de mac, al zal dat dan niet newsleecher zijn

misschien unison

en voor ftd kun je proberen ff met virtual pc een windows 95 op te starten en daar ftd op te draaien, evt win98

alhoewel webbased ftd-achtigen makkelijk draaien natuurlijk :7

[ Voor 65% gewijzigd door Murcielago op 07-04-2005 09:37 . Reden: drie keer editten is beter dan drie berichten achter elkaar ]

PSN: djmurcielago

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11-2025
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? En maakt het dan nog uit of ik Win98 installeer of Win XP? Hoe lichter hoe beter, toch?
Windows XP is prima te emuleren op menig Powerbook. Uiteraard gaat Windows 98 sneller omdat het minder CPU kracht vreet, maar ook XP is aardig te emuleren.

Virtual PC 7 wordt zelfs standaard met Windows XP Professional geleverd.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Jorik schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:47:
[...]
Windows XP is prima te emuleren op menig Powerbook. Uiteraard gaat Windows 98 sneller omdat het minder CPU kracht vreet, maar ook XP is aardig te emuleren.

Virtual PC 7 wordt zelfs standaard met Windows XP Professional geleverd.
Is dat zo? Waar kan ik die vinden?

Roomba E5 te koop

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Jongens, dit gaat echt teveel over warez :)

"waar kan ik die vinden" en FTD zijn niet bepaald zaken waar we het hier over hebben.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.