Toon posts:

Wat is nu de beste HDD om te kopen!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie de laatste tijd weinig revieuws van HDD's en ik wil graag een nieuwe kopen van rond de 40GB dus laat de tips maar komen wat ik het beste kan nemen he,,,,,,,,,,,,,,,

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 07:47

BNX

De IBM Deskstar 45GB 7200 rmp,
voor +/- 500,- piek
kijk bij pricewatch!!!

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

Ben 't met BNX eens, beste koop die je op 't moment kan doen.

Sc:r:9~t

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 18:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Neem idd die IBM.. die is 'het beste' ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dan zal ik die ibm maar moeten nemen he, ik vond ibm eigenlijk niet wat omdat de vorige hdd daar van was en hij is een paar keer stuk gegaan, maar als die echt zo goed is dan zal ik hem maar nemen

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Wat moet je dan met een Adaptec Ultra160 controller?

Laat maar.. .

• tweakerbee
  • Laatst online: 05-05 21:37

tweakerbee

dus..?

Wat denk jij dat een U160M hdd kost? Heb er zelf ook eentje (Atlas V) maar die is "maar" 9.1 GB.

M'n IBMs bevallen toch beter!

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb meer pc's en om dan allemaal scsi te doen schiet niet op voor een tweaker he, want een tweaker kan niet werken met scsi, dus lijkt het mij logisch dat ik in mijn game pc geen scsi wil en wel een hdd,

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Op dinsdag 09 januari 2001 20:56 schreef MaXiMaL het volgende:
He ik heb meer pc's en om dan allemaal scsi te doen schiet niet op voor een tweaker he, want een tweaker kan niet werken met scsi, dus lijkt het mij logisch dat ik in mijn game pc geen scsi wil en wel een hdd,
sorry hoor, wat is dat voor een gelul?

Verwijderd

Topicstarter
een scsi kaart kan niet tegen oc'en dan stopt die ermee, dus lijkt me niet handig voor een tweaker,

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Jij beb nu gewoon een bus van 133 Mhz hoor. dus is je pci ook normaal en kan de scsi kaart er gewoon in!

edit: stuur aub geen icq mailtjes . da's irritant. en je zei het zelfde als hier dus -1 overbodig :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:49
IBM is oke. En tegenwoordig ook een oke-e garantieafhandeling. dat was een tijdje geleden wel anders

Verwijderd

Topicstarter
En nu even ja 133Mhz dat kan ja maar als je 2 mhz hoger gaat dan gaat die over de zeik,, dus dat schiet niet op voor een tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag die review van die 60 gb maxtor schijf leek me zeer interesant maar denken dat jullie dat een ibm toch beter is om te kiezen 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Verwijderd

Ik heb opgemerkt dat MAXTOR 20.4 gb errug stil is, die hoor je haast niet! Ik weet niet of dat ook geldt voor zijn grotere broers! Geluidshinder vind ik irritant. Succes met aankopen harddisk!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Maxtor
IBM
Seagate Barracuda

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Maxtor DiamondMax 60
Dan Mepham van HardwareCentral trakteert ons op een review van de Maxtor DiamondMax Plus 60. Deze harddisk heeft, zoals de naam al doet vermoeden, een capaciteit van 60GB (3 platters van 20GB), een ATA100 interface, 7200rpm, een cache van 2MB en maakt gebruik van Maxtor's Acoustic Management Technology. Met deze technologie kun je een keuze maken tussen een hogere performance en minder lawaai, maar de reviewer vindt dat de drive zelf in high performance mode weinig lawaai maakt:

In summary, Maxtor has done an excellent job with the DiamondMax Plus 60. It is able to hang tough with the Deskstar 75GXP, and even noticeably surpass it in some cases. For general apps or gaming, we’d still recommend the Deskstar 75GXP, but for any sort of A/V editing, or even working with large image files, the DM60+ is the better option--it could literally save you hours. Either way, it's difficult to imagine anyone being disappointed with either drive. A job well-done by Maxtor.

Pros:
Extremely fast file duplication rates
Good overall performance
Likely cheaper than the 75GXP
Acoustic Management technology
Cons:
Very slightly slower general performance than the 75GXP
www.hardwarecentral.com/hardwarecentral/reviews/2868/1/

Deze is er ook in 40gb uitvoering
Pagina: 1