Toon posts:

[SBS 2003] Exchange POP 3 Connector download errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké, de meeste mensen komen hier om hulp of uitleg hoe ze iets moeten doen. Ik ga het omgekeerde vragen :P Ik heb namelijk zelf de oplossing ervoor gevonden, maar eigenlijk geen idee wat het nou precies inhoudt ;)

In de Event Viewer kwamen errors voor bij het downloaden van de mailboxen via de Exchange pop3 connector. "Downloaded succesfull but with errors" (ff grofweg).

Na enig speur- en probeerwerk verdwenen de meldingen toen ik bij de properties van 'System Manager van Exchange en dan bij Servers - Protocols - POP3 - Default Pop3 Virtual Server' het ip-adres van All unassigned veranderde naar het ip-adres v/d server.

Afbeeldingslocatie: http://tchelder.xs4all.nl/images/pop3_small.jpg

Nu zijn de foutmeldingen weg, maar ik heb geen idee wat hier nou de werking/verandering van is?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:42
Met deze aanpassing verander je niet echt iets. Ik heb ook een vermoeden dat deze aanpassing niets met jouw probleem te maken heeft.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; het type topic kan ik wel waarderen; dit hoort echter niet in WOS :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Misschien handig om de exacte tekst en event ID van het event nog even te posten in je openingspost :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 09:31 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-02 14:24

JohnD

Bernd

pop3 connector en de pop3 virtual server zijn 2 verschillende dingen. Die foutmelding die jij hebt heb ik hier ook wel vaker. Ik haal 15 mailboxen leeg met de pop3 connector. Soms is de server niet bereikbaar en staat mijn hele eventlog vol met rode kruisjes. Doe je niks aan.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje