hello,
heb sinds kort een andere provider, op het babyxl netwerk en zat op kpn.
heb een alcatel speedtouch 510 modem dus met router.
moest me hele modem om patchen en een heel gekut allemaal, nu werkt internet wel maar me modem is nu dus heel anders.
kan niet meer in me router komen, was eerst 10.0.0.138 maar werkt nu dus niet meer.
lijkt wel of dat ding zelf geen router meer is, krijg steeds dhcp problemen bij ip adres aanvragen, en nu heeft de andere pc ook hetzelfde ip adres als de laptop van het alleen hier op aansluiten.
nu heb ik dus op beide hetzelfde ip adres, werkt wel maar word steeds onderbroken bij wow spelen
als ik de kabel in me on board lan stop en vraag een ip aan krijg ik steeds de melding van dhcp wilt een ip geven die al bestaat op het netwerk bla bla zijkzooi
maar begrijp hier dus echt nix van
kan niet meer in me router komen en kan nergens hier iets over vinden, speedling is een @#% dure provider met hun helpdesk, en als je die belt vraag je je eerst 10 x af of je niet verkeerd verbonden bent.
ook bij alcatel zelf op babyxl kan ik niets vinden.
can someone help plz
heb sinds kort een andere provider, op het babyxl netwerk en zat op kpn.
heb een alcatel speedtouch 510 modem dus met router.
moest me hele modem om patchen en een heel gekut allemaal, nu werkt internet wel maar me modem is nu dus heel anders.
kan niet meer in me router komen, was eerst 10.0.0.138 maar werkt nu dus niet meer.
lijkt wel of dat ding zelf geen router meer is, krijg steeds dhcp problemen bij ip adres aanvragen, en nu heeft de andere pc ook hetzelfde ip adres als de laptop van het alleen hier op aansluiten.
nu heb ik dus op beide hetzelfde ip adres, werkt wel maar word steeds onderbroken bij wow spelen
als ik de kabel in me on board lan stop en vraag een ip aan krijg ik steeds de melding van dhcp wilt een ip geven die al bestaat op het netwerk bla bla zijkzooi
ook bij alcatel zelf op babyxl kan ik niets vinden.
can someone help plz