Hello,
wist niet of het nou hier moest of onder netwerk, maar toch maar hier gezet.
heb een alcatel 510 adsl moden/router. deze had ik van me vorige provider.
nu heb ik speedling en dat gaat over een ander netwerk, babyxl ipv kpn.
alles werkt perfect zolang het maar 1 pc is, ik kan niet meer op de normale manier in me modem komen (was 10.0.0.138)
ik heb deze moeten updaten en veranderen via wat bestanden na veel gekut en hulp van hier waar ik moest zijn
maar nu kan ik er dus niet meer inkomen, het lijkt ook niet echt meer een router nou, dhcp doet hij (kent hij
) niet, en net met 2 pc's teglijk opgestart en nu hebben ze beide het ip adres. dus verbinding word steeds heel kort verbroken. heel raar allemaal. als ik de kabel op een andere netwerk kaart aansluit en renew doe, of ook release, dan krijg je dus als antwoord dat bekende dhcp fout en nu krijg ik steeds een melding dat de dhcp me wilt geven al bestaat op het netwerk en krijg dus niets anders.
kan hier niets over vinden, vind het maar vaag want ik begrijp er niets van zo
speedling begrijpt het zelf geloof ik ook niet en van hun bellen word je vet chagerijnig met die gasten aan de telefoon want die begrijpen er ook niets van.
can some help plz
wist niet of het nou hier moest of onder netwerk, maar toch maar hier gezet.
heb een alcatel 510 adsl moden/router. deze had ik van me vorige provider.
nu heb ik speedling en dat gaat over een ander netwerk, babyxl ipv kpn.
alles werkt perfect zolang het maar 1 pc is, ik kan niet meer op de normale manier in me modem komen (was 10.0.0.138)
ik heb deze moeten updaten en veranderen via wat bestanden na veel gekut en hulp van hier waar ik moest zijn
maar nu kan ik er dus niet meer inkomen, het lijkt ook niet echt meer een router nou, dhcp doet hij (kent hij
kan hier niets over vinden, vind het maar vaag want ik begrijp er niets van zo
speedling begrijpt het zelf geloof ik ook niet en van hun bellen word je vet chagerijnig met die gasten aan de telefoon want die begrijpen er ook niets van.
can some help plz