Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
1: nee, bij de software zit geen afstandsbediening bij
2: ik weet niet of een sweex ir wordt ondersteund, maar bij de microsoft afstandsbediening zit een ir set.
3: er zijn speciale MCE kaarten op de markt. dit zijn niet alleen Hauppauge kaarten maar ook andere merken (pinnacle, nvidia, enz)
4: ja, je pc is snel genoeg, weet alleen niet wat er gebeurt als je zwaar gaat time-shiften en andere zender opneemt tegelijk enz.
2: ik weet niet of een sweex ir wordt ondersteund, maar bij de microsoft afstandsbediening zit een ir set.
3: er zijn speciale MCE kaarten op de markt. dit zijn niet alleen Hauppauge kaarten maar ook andere merken (pinnacle, nvidia, enz)
4: ja, je pc is snel genoeg, weet alleen niet wat er gebeurt als je zwaar gaat time-shiften en andere zender opneemt tegelijk enz.
hier stond het resultaat van niet goed zoeken
[ Voor 86% gewijzigd door casemodder op 07-04-2005 00:17 ]
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
er zijn bundels te koop waar alles in zit, bijvoorbeeld: http://www.misco.nl/produ...%20SWNL+tvcard+remote.htm
maar ik denk dat via google genoeg te vinden is over dit onderwerp
maar ik denk dat via google genoeg te vinden is over dit onderwerp
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Verwijderd
Volgens Algemene gedragsregels (Netiquette) verwachten we dat je eerst zelf onderzoek doet voordat je hier een topic opent en ik mis in je topicstart wat je zelf allemaal al gevonden hebt met betrekking tot dit onderwerp
Dit topic is gesloten.
![]()