[Ervaringen]Philips 17MF9946 LCD TV met cardreader

Pagina: 1
Acties:

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:46

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
Tijdens mijn speurtocht naar een betaalbare, niet te grote LCD TV met goede beeldkwaliteit etc., kwam ik plotseling de Philips 17MF9946 tegen. Het heeft er alles weg van dat dit een 17PF9946 is, maar dan met één heel belangrijk verschil: een ingebouwde cardreader! Daarmee zou je niet alleen MP3 audio, MPEG4 en DiVX video kunnen afspelen van een geheugenkaart (bijna alle soorten gaan er in), maar ook daarop opnemen! Verder is het verschil afaik cosmetisch - de MF is zwart en de PF is zilver, beiden vind ik een mooi design hebben.
Het lijkt er op dat dit widescreen zo'n beetje alle features heeft die je kunt bedenken, behalve DVI: scart, virtual surround, vga aansluiting, fm radio, de cardreader, en dan ook nog een goede resolutie en inkijkhoek, en een prima helderheid/contrast.

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/17/17MF9946_12_webImageFullSize.jpg
Video afspelen
Compressieformaten : Divx, MPEG4

Video opname
Compressieformaten : MPEG4, DivX

Audio afspelen
Audio ondersteunde formaten : MP3

Stilstaande beelden weergeven
Compressieformaat foto : JPEG
Diapresentatie : met muziek (MP3)
Nu is de grote vraag natuurlijk: waar is dit scherm te koop?! Volgens mij zou de introductie afgelopen februari zijn (de PF bestaat al wat langer), maar na lange zoektochten wist ik hem alleen bij plasmawereld.nl te vinden voor € 799, niet echt een zaak waar ik zo maar achthonderd euro naar toe zou sturen ;) Verder vond ik hem nog tweedehands in advertenties voor € 1500 8)7
Het "gewone", PF model gaat voor € 700 à € 800 over de toonbank, dus het lijkt me dan ook stug dat deze geavanceerde versie net zoveel zou kosten. En er is maar 1 winkel te vinden online... en nee, hij staat (nog) niet in de pricewatch :P

Kortom, wie heeft er een "live" zien staan, wie heeft er een online gevonden, of wie heeft al een tijdje de PF en kan in ieder geval laten weten hoe beeld/geluidskwaliteit zijn?

Specs van het panel:
Helderheid : 450 cd/m²
Contrast verhouding : 400:1
Schermdiameter (inch) : 17 in
Schermdiameter in centimeters : 43 cm
Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
Beeldverbetering : Digital Crystal Clear, Contrast Plus, Progressive Scan, 2D-combfilter, C.T.I., L.T.I.
Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
Schermresolutie : 1280 x 768p
Responstijd : 16 ms
Hoogte-/breedteverhouding : Breedbeeld
offtopic:
Overigens is de kans dat dit hem echt wordt, ondanks dat het voor mij een enorme gadgetwaarde heeft, vrij klein omdat mijn vrouw niet van breedbeeld houdt 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door PowerFlower op 06-04-2005 23:33 ]

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:46

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
kickje... Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige op GoT ben die geïnteresseerd is in een TV die tevens DiVX videorecorder op flashmemory is 8)