Verwijderd
Ik raad je dus af om systematisch te klikken. Dat is ook het standpunt van [eNeRGy].
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Een GoogleAds klik-stampede is dus niet zo'n goed idee?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:15:
Het dagelijks klikken op de GoogleAds op WDO heeft niet enkel voordelen: Google kan het ook als misbruik zien, en dat is zeker niet iets dat we willen.
Ik raad je dus af om systematisch te klikken. Dat is ook het standpunt van [eNeRGy].
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
dawuss schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:20:
[...]
Een GoogleAds klik-stampede is dus niet zo'n goed idee?
Af en toe klikken op iets wat je interessant vindt: graag.Verboden klikken
Iedere methode die kunstmatig klikken genereert is nadrukkelijk verboden. Deze verboden methoden zijn onder andere, maar niet beperkt tot: herhaaldelijk handmatig klikken, aansporingen om op advertenties te klikken, het gebruik van robots, automatische klik programma's of andere misleidende software. Houdt u er rekening mee dat klikken op uw eigen advertenties om wat voor reden dan ook verboden is omdat dit mogelijk de kosten van de adverteerders omhoog drijft.
Herhaaldelijk klikken om het klikken: liever niet.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Beter lijkt het mij om een paar echte banners te plaatsen van bv een computermerk oid
Alleen is het probleem dat na de vorige post over de ads de klikrates wel erg omhoog gingen, en niet erg geloofwaardig waren. Als site mag je ook niet oproepen tot het klikken op banners, en ook al is dat niet gedaan kan je de post en de klikrate wel met in elkaar in verband brangen. Daarom heb ik er niets meer over gepost.
En er is trouwens nooit beloofd dat er een maandelijkse update zou worden gegeven, niet door mij in ieder geval, en ik ben de enige die de update zou kunnen geven.
Verwijderd
Voor dat geld wil ik ook wel een banner op WDO hebben.[eNeRGy] schreef op donderdag 07 april 2005 @ 07:24:
In de afgelopen 4 maanden (dec-mrt) hebben we over de $200 verdiend. Dat is heel mooi!
Alleen is het probleem dat na de vorige post over de ads de klikrates wel erg omhoog gingen, en niet erg geloofwaardig waren. Als site mag je ook niet oproepen tot het klikken op banners, en ook al is dat niet gedaan kan je de post en de klikrate wel met in elkaar in verband brangen. Daarom heb ik er niets meer over gepost.
En er is trouwens nooit beloofd dat er een maandelijkse update zou worden gegeven, niet door mij in ieder geval, en ik ben de enige die de update zou kunnen geven.
Hoeft er niemand te klikken en hou je die Gogle dingen er gewoon naast
$200? Wow, gaat al aarder dan :)! Njah, ik klik nog altijd gerust ieder dag een keertje op die banner. Alles voor DPC!
Witlof schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:15:
Kun je de opbrengste van die clicks niet gebruiken om een eigen banner te verspreiden over het internet op nederlandstalige websites? Of is dat geld ergens anders voor bestemd?
Dat haal ik uit dit nieuwsitem. Ik heb geen idee wat domeinnamen kosten, maar als de inkomsten op dit tempo doorgaan dan is dat er zo uit gehaald lijkt me.Het geld zal toegevoegd worden aan de kas waaruit DPC zijn kosten betaalt voor bijvoorbeeld de domeinnamen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[rml]NightBird in "[ WDO] GoogleAds Stats?"[/rml]X-G schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:22:
Inderdaad WitLof.. dat lijkt me wel een goed idee opzicht..
$200? Wow, gaat al aarder dan :)! Njah, ik klik nog altijd gerust ieder dag een keertje op die banner. Alles voor DPC!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Van klussen krijg je grijze haren
Daarnaast zijn we bezig te kijken wat we met het geld kunnen doen voor de DPC.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Of een nieuwe sofa voor de interviews.Pim. schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:31:
Banneradds, domeinkosten, bezine voor mijn motor, enz enz enz
Verwijderd
Maar heb ook maar weer eens geklickt. Was alweer vergeten dat dat bestond... zal eens in de week ofzo, of nog sporadischer gaan doen.