[WDO] GoogleAds Stats?

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Tijdje geleden (met de vorige post erover) is ons beloofd dat jullie met ons iedere maand de verdiensten van de GoogleAds zouden delen.

Ik ben niet voor niets aan het klikken iedere dag ;) (Houd me er goed aan, vaker zelfs 2x per dag.. ;) )

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Het dagelijks klikken op de GoogleAds op WDO heeft niet enkel voordelen: Google kan het ook als misbruik zien, en dat is zeker niet iets dat we willen.

Ik raad je dus af om systematisch te klikken. Dat is ook het standpunt van [eNeRGy].

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

2x per dag vanaf hetzelfde ip heeft iig geen nut ;) maar verder goed bezig!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:15:
Het dagelijks klikken op de GoogleAds op WDO heeft niet enkel voordelen: Google kan het ook als misbruik zien, en dat is zeker niet iets dat we willen.

Ik raad je dus af om systematisch te klikken. Dat is ook het standpunt van [eNeRGy].
Een GoogleAds klik-stampede is dus niet zo'n goed idee? ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
dawuss schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:20:
[...]

Een GoogleAds klik-stampede is dus niet zo'n goed idee? ;)
:+ We hebben er geen stats van.. Dus geen goede optie! Maar anders... ;)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:39

NightBird

DPC-Crew Coding
Of zoals google zelf stelt in de gebruikersvoorwaarden:
Verboden klikken

Iedere methode die kunstmatig klikken genereert is nadrukkelijk verboden. Deze verboden methoden zijn onder andere, maar niet beperkt tot: herhaaldelijk handmatig klikken, aansporingen om op advertenties te klikken, het gebruik van robots, automatische klik programma's of andere misleidende software. Houdt u er rekening mee dat klikken op uw eigen advertenties om wat voor reden dan ook verboden is omdat dit mogelijk de kosten van de adverteerders omhoog drijft.
Af en toe klikken op iets wat je interessant vindt: graag.
Herhaaldelijk klikken om het klikken: liever niet.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

uit mijn ervaring met mijn eigen site ben ik van mening dat dat hele googleads gebeuren maar weinig oplevert. maar elke cent telt en dat is ook belangrijk gelukkig..

Beter lijkt het mij om een paar echte banners te plaatsen van bv een computermerk oid

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
In de afgelopen 4 maanden (dec-mrt) hebben we over de $200 verdiend. Dat is heel mooi!

Alleen is het probleem dat na de vorige post over de ads de klikrates wel erg omhoog gingen, en niet erg geloofwaardig waren. Als site mag je ook niet oproepen tot het klikken op banners, en ook al is dat niet gedaan kan je de post en de klikrate wel met in elkaar in verband brangen. Daarom heb ik er niets meer over gepost.

En er is trouwens nooit beloofd dat er een maandelijkse update zou worden gegeven, niet door mij in ieder geval, en ik ben de enige die de update zou kunnen geven.

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op donderdag 07 april 2005 @ 07:24:
In de afgelopen 4 maanden (dec-mrt) hebben we over de $200 verdiend. Dat is heel mooi!

Alleen is het probleem dat na de vorige post over de ads de klikrates wel erg omhoog gingen, en niet erg geloofwaardig waren. Als site mag je ook niet oproepen tot het klikken op banners, en ook al is dat niet gedaan kan je de post en de klikrate wel met in elkaar in verband brangen. Daarom heb ik er niets meer over gepost.

En er is trouwens nooit beloofd dat er een maandelijkse update zou worden gegeven, niet door mij in ieder geval, en ik ben de enige die de update zou kunnen geven.
Voor dat geld wil ik ook wel een banner op WDO hebben.
Hoeft er niemand te klikken en hou je die Gogle dingen er gewoon naast ;)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 15:27
Kun je de opbrengste van die clicks niet gebruiken om een eigen banner te verspreiden over het internet op nederlandstalige websites? Of is dat geld ergens anders voor bestemd?

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Inderdaad WitLof.. dat lijkt me wel een goed idee opzicht..

$200? Wow, gaat al aarder dan :)! Njah, ik klik nog altijd gerust ieder dag een keertje op die banner. Alles voor DPC!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Witlof schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:15:
Kun je de opbrengste van die clicks niet gebruiken om een eigen banner te verspreiden over het internet op nederlandstalige websites? Of is dat geld ergens anders voor bestemd?
Het geld zal toegevoegd worden aan de kas waaruit DPC zijn kosten betaalt voor bijvoorbeeld de domeinnamen.
Dat haal ik uit dit nieuwsitem. Ik heb geen idee wat domeinnamen kosten, maar als de inkomsten op dit tempo doorgaan dan is dat er zo uit gehaald lijkt me.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:39

NightBird

DPC-Crew Coding
X-G schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:22:
Inderdaad WitLof.. dat lijkt me wel een goed idee opzicht..

$200? Wow, gaat al aarder dan :)! Njah, ik klik nog altijd gerust ieder dag een keertje op die banner. Alles voor DPC!
[rml]NightBird in "[ WDO] GoogleAds Stats?"[/rml]

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

waar gaat dat geld heen? wordt hij dan nu in een rack ergens gehangen?

Van klussen krijg je grijze haren

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 21:05
We hadden er niet op gerekend dat de advertenties zoveel geld zouden opleveren. We zullen het in eerste instantie gewoon toevoegen aan de kas waar de domeinen onder ander van betaald worden. Ook als een buffer voor wanneer er hardware stuk zou gaan.

Daarnaast zijn we bezig te kijken wat we met het geld kunnen doen voor de DPC.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Banneradds, domeinkosten, bezine voor mijn motor, enz enz enz :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:31:
Banneradds, domeinkosten, bezine voor mijn motor, enz enz enz :P
Of een nieuwe sofa voor de interviews. :P

Verwijderd

Offuh.... help Fixion de lente door :P

Maar heb ook maar weer eens geklickt. Was alweer vergeten dat dat bestond... zal eens in de week ofzo, of nog sporadischer gaan doen.
Pagina: 1