Toon posts:

dvd (divx) player prob..(met geluid)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd speler die ook divx afspeeld... en de meeste speeld hij gewoon chill af, alleen nu heb ik met n paar films een probleempje met het geluid..

Dan hoor ik wel geluid, maar de stemmen niet,, heel vaag, ik laat het geluid gewoon via mn tv afspelen!...

nu is het geval dat als ik in center ingang op mn dvd speler, een boxje van mijn pc doe, dat daar dan de stemmen uitkomen, maar HEEL zacht, en heb geluid op dvd speler op max staan...

Iemand enig idee hoe dit komt? hoe kan ik het geluid gewoon ook via tv afspelen!?

Hij doet het dus bij sommige films wél ne bij sommige niet, zal dus wel aan geluidscodering liggen ofzo? Maar valt het te verhelpen ofzo? door converten? of kank iets aan mn dvd speler doen of whatever?

Bedankt alvast!

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Misschien wel handig om wat meer informatie te geven zoals: merk/type van de speler, Wat voor audio/videocompressie die Divx/Xvid heeft...
Ik denk echter dat je aan je audioinstellingen van de speler moet sleutelen. Je moet 5.1 geluid laten downmixen naar stereo, dan zou je als het goed is wel alles moeten horen...

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

Verwijderd

Topicstarter
"k denk echter dat je aan je audioinstellingen van de speler moet sleutelen. Je moet 5.1 geluid laten downmixen naar stereo, dan zou je als het goed is wel alles moeten horen..."

dat heeft gewerkt!! Thankz!!!!!