Toon posts:

vragen over partitionmagic 8.0

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat vragen over partitionMagic 8.0 ik kon er niks over vinden op de site van symantec zelf.

mijn 2 schijven 1 van 10GB en 1 van 120GB zijn onderverdeeld in allerlij stukjes omdat ik windows 98 en 2000 via bootmagic op mijn pc heb staan en omdat windows 98 geen grote schijven accepteerd is mijn 120GB schijf verdeeld in 3 stukken.
als ik nou van al die stukken 1 schijf maak omdat ik nu win XP gebruik gaan dan al mijn opgeslagen bestanden en programma's verloren?

en mijn 2e vraag is kan ik die 120GB schijf en die 10GB schijf samenvoegen tot 1 schijf en toch alle bestanden en programma's behouden?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kon er niets over vinden op de site van Symantec? Weet je wel hoe groot die site is? Ik weet zeker dat dit erop staat :) Het samenvoegen van partities is overigens dusdanig gevaarlijk dat je altijd een backup moet hebben. Het behouden van data van 2 samen te voegen partities is volgens mij niet mogelijk; maar dat is ongetwijfeld in de handleiding te vinden van het product :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.