Tijdens een potje WoW vandaag crashte het hele spel vanuit het niets naar desktop toe met een vage foutmelding. Na de reboot begon checkdisk gelijk al 3 schijven partities op consistency te checken wat ik al enigszins raar vond. Nu blijkt het dat er een corrupte file in de WoW directory stond waardoor het spel niet meer in staat was te starten. Na system restore staat alles weer keurig op zijn plaats, maar nu heb ik bij elk win32 programma op dezelfde schijf (dus ook andere partities) fouten met het opstarten. De meest voorkomende is "The procedure entry point <<blabla>> could not be found in dynamic library <<Windows-DLL>>". Kan iemand mij hier enig advies over geven? Ik heb virusscan geprobeerd, deze geeft niks aan. checkdisk zelf geeft een foutmelding dat het de controle niet kan afmaken, verder geen reden. iemand suggesties?
Systeem:
Intel P4 3,4
1024 MB Ram
Sapphire ATI Radeon X800
2x maxtor diamondmax 9 120GB (vanaf de ene zijn nog wel win32 programma's te runnen zonder probs)
WinXP Prof SP1
Systeem:
Intel P4 3,4
1024 MB Ram
Sapphire ATI Radeon X800
2x maxtor diamondmax 9 120GB (vanaf de ene zijn nog wel win32 programma's te runnen zonder probs)
WinXP Prof SP1
[ Voor 4% gewijzigd door 0M3G4 op 06-04-2005 22:37 ]