tja leg mij uit wat het verschil is. Ik heb 2 indentieke auto's. Optie A is bouw alles om van de een naar de ander die wel een kenteken heeft en het is geen probleem. Optie B ik zet alleen het chassisdeel om waar het nummer in staat en het zou een probleem zijn ? Nah denk het niet. Bovendien als je het goed doet is er niemand die het ooit gaat na vertellen. Vaak zit dit chassisnummer bij amerikanen in de balk waar je voorruit op ligt. Die loopt over de hele breedte en wil vaak rot zijn. Dus ja
Je moet dit natuurlijk NIET dit uitvoeren om onder een apk ofzo uit te komen, maar ik neem aan dat als je zoveel tijd in een auto investeerd je er voor zorgt dat hij technisch perfect is. Problemen kunnen pas ontstaan als je van de specs afwijkt die op het kenteken staan, dus bv een andere motor.
Ik werk zelf bij een verzekeraar en volgens de dekkingen maakt dit niets uit. Als de uiteindelijk auto maar aan alle eissen voldoet zal het niemand uitmaken wat nou het chassisnummer is. Daarbij is het zelfs nog zo dat als het bekend zou worden de verzekeraar aan moet tonen dat het omzetten een causaal verband heeft met de schade om onder de dekking uit te komen en dit is vrijwel niet te doen.
Tja is dit omkatten ??? mogelijk wel, maar zeker niet in de negatieve zin van het woord zaols bij diefstal etc.............
[
Voor 23% gewijzigd door
Ray op 08-04-2005 07:36
]