Toon posts:

Extern bureaublad

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb twee computers, vanaf de ene wil ik via extern bureaublad de andere over kunnen nemen. Ik heb op deze link: http://www.softcity.nl/in...x.php?act=ST&f=61&t=3481&

een beschrijving gelezen over extern bureaublad. Er wordt echter een ipadres in gebruikt, maar beide pcs hebben een dynamisch ip adres (Chello). Is het dan wel mogelijk wat ik wil?

Zo ja, wat zijn de benodigde instellingen?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:37

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Misschien is DynDNS iets voro jou. Kun je een hostname koppelen aan dynamisch IP. Hoe het allemaal in zijn werk gaat kun je lezen op de site van DynDNS.

[ Voor 10% gewijzigd door Ultraman op 06-04-2005 22:31 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:27:
Is het dan wel mogelijk wat ik wil?
In principe wel, maar dan zul je dus voortdurend naar een ander IP moeten connecten ;)
cybersteef schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:30:
Misschien is DynDNS iets voro jou. Kun je een hostname koppelen aan dynamisch IP. Hoe het allemaal in zijn werk gaat kun je lezen op de site van DynDNS.
Kan ook ;)
offtopic:
Overigens is het wel een beetje magere topicstart :/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 22:31 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

pen en papier om de ipaddressen op te schrijven? Of maak gebruik van een service als DynDNS.org? Verder stel ik voor dat je je in het vervolg wel aan de regels houd

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.