I/O error kan geen zips meer uitpakken/ COD installen.

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-02 06:24

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
stage 1:

alles werkt perfect

Stage 2:

Opweg in de auto naar een Lan Party

Stage 3:

sluit pc aan druk knop in en: pieeeeeeeeep ......... pieeeeeeeeep enz... de bekende geheugen piep.

zo'n beetje alles losgeschroeft daar en hij deed het nog niet. net toen we wilde inpakken drukte ik nog een maal op de knop en hij ging aan. verders geen problemen alleen toen ik MOH wilde installen kreeg ik de error I/O error caus of bad media of zoiets. in safe mode lukte het toen wel om het spel te installen. maar gewoon totaal niet. ook de benodigde patch was currupted terwijl hij het bij anderen gewoon deed en nu een NForce driver kan ik ook weer niet uitpakken, niet met de install en nier met winrar...

ik zou zo zeggen dat mn HDD gaar is maar zo hard heb ik ook weer niet gereden ik bedoel op mn oude pc was ik ook wel eens boos maar die heeft het meer te vorduren gehad.... wan het WD floppy tooltje word ik ook niet echt wijzer. ik zie helemaal ge diagnostics dus ik weet ook niet of hij nu kapot is of dat het misschien mn mobo is. Ik heb mn mobo al gereset maar dat mocht niet baten.

iemand bekend met dit fenomeen?

ASUS a8n SLU Del Nforce 4
64 3000 non OC
Raptor 36
Maxtor 10 300GB
Nvidia 6600GT
Coolermaster real power 450

=====update===

Als de nforce drivers download in safe mode naar mijn 2e, de maxtor schijf, dan kan ik hem wel installen...

ik download m nog eens in safe mode maar dan naar raptor
==
dit werkt nu wel het lijkt wel of het downloeden verkeert gaat :s door een service ofzo in windows of een driver...

[ Voor 12% gewijzigd door Sjoerd666 op 06-04-2005 22:49 ]

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-02 06:24

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
ik ben er uit

Mensen ik ben er uit! het probleem kwam omdat mij geheugen op 400MHZ draaide. Nu is het geheugen ook wel 400 maar op een asus a8n-SLI kan je dan geen 4 bankjes vullen :r

memtest gaf in het begin geen errors maar na een halve dag wel :+